-Teddy- Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 Var innom en butikk i går og testet en core i3 variant, imponert over hvor responsiv den var! Minst like god flyt som iPad'en, og det med et fullverdig desktop OS, virkelig imponerende. Du får si ifra hvordan det går med D800 filene, tror uansett dette kan bli et svært bra verkttøy/leketøy på reise! Har helt glemt at jeg har testet det. Joda, D800-filene laster inn og det går fint å redigere dem. Har faktisk ikke tenkt spesielt på det da jeg redigerer filer fra D700-en og D800-en samtidig. Cropping er litt choppy, men det kan godt være fordi jeg har brukt pennen/fingrene, og ikke touchpaden/mus. Det går iallfall veldig raskt å både importere og rendre Full-HD previews. Det at jeg ikke har tenkt spesielt over ytelsen bør vel være et greit signal om at det iallfall står til forventningene. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Jeg kjenner at frustrasjonen min vokser i stor hastighet pga at det ikke finnes en komplett nettleser til W8-nettbrett. IE10 er i utgangspunktet ganske smooth, men det er flere irritasjonsmomenter. Verst av alt, er at den manglende muligheten for å trykke på menyelementer der hvor du med en vanlig PC må holde musepekeren over menyen for at den skal dukke opp. For å ta et eksempel: http://www.bmw.co.uk Her har du BMWs modellserier øverst, og fører du musen over en av disse, da dukker det opp en meny med ytterligere valg du kan klikke på. Med IE10 og berøringsskjerm kan du naturligvis ikke "føre musen" over disse menyene. Da må du heller trykke på en av dem. Problemet er da at menyen vises kun mens du holder fingeren på denne lenken. Løfter du bort fingeren, da forsvinner menyen. Drar du fingeren nedover, da skroller du bare. Hva om man holder på lenken med én finger, og bruker en annen til trykke på et av menyelementene som dukker opp? -Nei, det går heller ikke. For noe jævla søppel! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Gjelder ikke det for samtlige berøringsbaserte nettlesere? Enig i at det er irriterende. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 I Chrome er det i det minste slik at du trykker på menyoverskiften, og da dukker menyen opp og blir der til du trykker et annet sted. Dessverre er det alt for mange problemer med Chrome ellers. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Høres sikkert ut som et nybegynner spørsmål; skal jeg kunne legge inn ubuntu eller android på ett MicroSDXC kort, sette det i mitt W8 brett(asus vivotab smart) og lett velge mellom de to på oppstart? Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Er det noen som vet om Windows 8.1 oppdateringen kommer til Surface RT? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Betaen kommer hvert fall 26.6 eller 29.6. Ble bekreftet her om dagen. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 2. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2013 Betaen kommer hvert fall 26.6 eller 29.6. Ble bekreftet her om dagen. Til Surface RT? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 2. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2013 Ja, 26.6. http://www.neowin.net/news/windows-81-public-preview-gets-june-26th-launch-date Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 30. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2013 Noen erfaringer med Microsoft sitt Pro brett? Lenke til kommentar
SirreStrikk Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 Dell xps satt ned til 1990 fra 3495 på elkjop: http://www.elkjop.no/product/data/nettbrett/DEXPS62256187/dell-xps-10-1-nettbrett-xps10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 Fristende. Noen som har det? Erfaringer? Lenke til kommentar
SirreStrikk Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 Jeg hadde den frem til i dag. Men var veldig uheldig og fikk en defekt pc med masse glitches, mest sannsynlig korrupe filer. Men dette var flaks for meg, fikk refundert den på lefdal (3495) og så lanserte elkjøp tilbud på den i dag, GULL for meg. Kjøpte to stk, en til meg og en til dama. Jeg rakk vell ikke få så veldig mange inntrykk av den, men jeg syns skjermen var lys og fin, Touchscreenen fungerte veldig bra. Jeg kjøpte den primært for skolebruk, og den fungerer utmerket til det. Med dockingen har man over 20 timer idle batteri levetid. Tastaturet er presist og behagelig å trykke på. Touchpaden var noe uvant, og kanskje litt upresis, men har hatt laptops som har vært mye verre. Rakk ikke å teste HD filmer ol. Dockingen alene koster 1500 i de fleste butikker, så man får mye for pengene. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. september 2013 Rapporter Del Skrevet 16. september 2013 Melder meg inn i tråden. Noen som kjenner til noen greia skjermtastaturløsninger for spill? Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 16. september 2013 Rapporter Del Skrevet 16. september 2013 Helt fersk innen win 8. Blei en Acer W510. Oppdaterte windows med 61 oppdateringer. Dette tok 2 timer. Apper jeg laster ned tar også lang tid å innstallere. (Har Samsung Galaxy Tab 2 10.1 og den er veldig kjapp på installeringer). Finnes det noen læringsvideoer som gir noen tips til på win 8? Sett noen på youtube, ( http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_640813&feature=iv&src_vid=wi8NpwiEuzc&v=5BSmmSU-UZU) men dette stemmer ikke med nettbrettet. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. september 2013 Rapporter Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Om du er ny i windows 8 ønsker du kanskje den gode gamle startmenyen tilbake. På alle mine windows 8 maskiner inkl tablet har jeg installert startisback som gjør at den kommer tilbake. http://www.startisback.com/ Dog på denne aktuele tableten vil man gjerne at metro skal dukke opp ved å klikke den fysiske startknappen på tableten. dette fikser man ved å gå til C:\Program Files (x86)\StartIsBack\StartIsBackCfg.exe Endre denne vise til vis start "start": Endret 16. september 2013 av Evelen! Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 Lastet ned Asphalt 7 Heat 0,99gb fra Store windows 8. Ser ut som det er xbox? Trykker på app'n etter at den er installert. Gameloft logo kommer frem i 3 sek. SÅ komme windows 8 startsiden opp igjen. Hva er galt? Prøvde også Angry Birds. Når man drar i fuglen så lager den en bane med prikker hvor den skal gå. Denne beveger på seg / vibrerer slik at det er vrient å treffe. Slik er det ikke med Samsung Tab 2 10,1 eller Samsung Galaxy S4. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 Har hatt noen problemer med Asphalt. Det hjalp å reinstallere. Det kommer forresten mye snadder på Windows-nettbrettfronten i høst: http://www.winsupersite.com/windows-8/fall-2013-windows-tablet-preview?page=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå