Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 22. november 2012 Rapporter Del Skrevet 22. november 2012 Godt å høre at du er førnøyd. Windows 8 er en herlig opplevelse på enheter med berøringsskjerm. Hvor lang vil du si at batteritiden er? Vurderer Ativ opp mot Vivo Tab og Surface PRO, så det er flott med inntrykk fra folk som har prøvd produktene. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 22. november 2012 Rapporter Del Skrevet 22. november 2012 Jeg lurer litt på noe.. finnes det noe lignende airplay på dem nye windows tabletene? Vil det kunne komme miracast støtte eller mangler det hardware? :-S Lenke til kommentar
vhguru Skrevet 23. november 2012 Rapporter Del Skrevet 23. november 2012 http://winsupersite....g-ativ-smart-pc Lenke til kommentar
thamule Skrevet 23. november 2012 Rapporter Del Skrevet 23. november 2012 Finn eg ein med støtte for simkort så trykker eg kjøp umiddelbart!!! Må ha! Lenke til kommentar
greenman Skrevet 23. november 2012 Rapporter Del Skrevet 23. november 2012 Finn W700 min i går. Så langt: Love it! Lenke til kommentar
Phad Skrevet 23. november 2012 Rapporter Del Skrevet 23. november 2012 Finn W700 min i går. Så langt: Love it! Er det med i3 eller i5? Trykk litt rundt med den og gi oss en tilbakemelding i løpet av helgen, pros og cons osv Lenke til kommentar
greenman Skrevet 23. november 2012 Rapporter Del Skrevet 23. november 2012 Det er i3 Will do. Bare å komme med spørsmål hvis noen lurer på noe ang den Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 23. november 2012 Rapporter Del Skrevet 23. november 2012 Helvete den I3 frister noe så sinnssykt ifra acer, men jeg er så skeptisk på byggekvaliteten, har holdt ut lenge nå for surface pr0 fordi jeg rett og slett vil ha noe som føles skikkelig digg/eksklusivt ut. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 23. november 2012 Rapporter Del Skrevet 23. november 2012 Det er ingenting å utsette på byggekvaliteten til W700 uten dockingen. Den virker litt billig, men det er nok for å holde vekten nede. Utenom det er baksiden og sidene i klasse med Macbooks. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 La inn brukertest i førstepost nå på W700 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Dere andre med W700, har dere problemer med at trådløsen tuller seg? Min lister tilkoblingen veldig ofte og gir meg "limited connection". Har ikke prøvd så veldig mye, men fint om noen andre med samme problem har funnet ut av det Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Jeg hadde problemet, men det løste seg ved å sette den aktuelle routeren til 2,4 ghz. Jeg har et noe merkelig nettverk med to routere, og hadde bare problem med den. Det har hendt en gang kanskje at den har kranglet med huawei minirouteren, men heller ikke det merkbart. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Jeg har ikke problemer det har vært stabilt fra første stund. Ellers er jeg veldig fornøyd med min W700 etter en ukes eie Endret 26. november 2012 av Jada-jada Lenke til kommentar
greenman Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Hmm ok. Er samme problem hjemme og på to forskjellige nettverk på jobb. Får prøve litt andre ting Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Er overtent på Lenovo Thinkpad Tablet 2, men har noen kvaler allikevel. Har ikke hatt behov for nettbrett før (klart meg med Samsung Galaxy II), men ønsket i utgangspunktet å kjøpe en iPad for å bruke den som portefølje. Nå har jeg kommet til at jeg også ønsker å kanskje kunne redigere litt lett RAW-bilder i Lightroom ute i felten når det er nødvendig, men er usikker på om Atom'en klarer å dra lasset, den burde vel ideelt hadde en i5. Samtidig må jeg ha en god penn, noe den later til å treffe godt på. Er også industridesigner, og å kunne tegne på denne i SketchBook i stedet for å dra med den slitne (og svært tunge) HP-tableten hadde vært gull. Finnes det, eller kommer det, W8 Pro tablets, som har en god penn, rask prosessor og samtidig et solid/godt design? Sistnevnte er også et must, og er en av hovedårsakene til at jeg falt for Thinkpaden i utgangspunktet. Jeg syns iPad, Lenovo ThinkPad og Windows Surface ser flotte ut, mens Tab 2 og Nexus 10 er mindre tiltrekkende. Har egentlig lyst til å gå for ThinkPad-en, men er usikker på prosessoren, og klarer heller ikke å finne ut hvor jeg skal få kjøpt pennen og vesken i Norge, fikk inntrykk av at dette var ekstrautstyr... Noen andre som har sett på dette? EDIT: Etter å ha flikket enda mer rundt, så ser jeg at Microsoft Surface Pro kanskje er et godt valg, og innfrir på alle områder, selv om jeg gjerne skulle hatt 12". Har ikke funnet så mye info om pennen, men antar at den blir trykksensitiv og velegnet for tegning. Aberet er at jeg må vente. Endret 27. november 2012 av -Teddy- Lenke til kommentar
greenman Skrevet 27. november 2012 Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 Acer W700P innfrir alle kravene dine utenom penn. Regner med at du finner en penn som virker sammen med den, men det er litt tungvint å ikke kunne gjemme pennen i selve taben. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 27. november 2012 Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 Denne pennen fungerer fint med W700 i følge trådstarter http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=746011 Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 27. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 Denne pennen fungerer fint med W700 i følge trådstarter http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=746011 Stemmer - men noe tegning har jeg utelukket, da ville jeg sett på Vaio Duo eller Samsung sin. Lenke til kommentar
R3devil Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Dere andre med W700, har dere problemer med at trådløsen tuller seg? Min lister tilkoblingen veldig ofte og gir meg "limited connection". Har ikke prøvd så veldig mye, men fint om noen andre med samme problem har funnet ut av det Jeg sliter litt med det samme, men ikke mye. Hjemmenettverket og gjestenettet på skolen hopper ut noen ganger. Edurom-et på skolen får jeg ikke koblet til i det hele tatt, men visst nok skal det problemet være rettet mot W8. I følge IT-tjenesten her, så har nesten samtlige høgskoler/universiteter dette problemet. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Takk for respons! Må nok ha en trykksensitiv penn. Sitter og lurer på Thinkpad Tablet 2 eller Surface Pro, men heller mot sistnevnte, hovedsaklig pga i5 i stedet for Atom. Selv om klokkefrekvensen er lik (i fall de velger den dårligst spesifiserte i5-en på markedet), så har i5 "Turbo" til én hel GHz mer, samt mer cache, så antar at det må bidra mye. http://ark.intel.com/compare/65707,70105 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå