greenman Skrevet 20. november 2012 Rapporter Del Skrevet 20. november 2012 Jeg bare slo til og kjøpte W700. Gleder meg som en liten unge!! Shit! Rett etter jeg kjøpte ser jeg at de ikke har fler på lager. Enten har jeg maks uflaks og tok den siste, eller så kom det en rett før meg Snakked med netonnet nå. Jeg fikk den siste! Lenke til kommentar
R3devil Skrevet 20. november 2012 Rapporter Del Skrevet 20. november 2012 Jeg fikk w700 fra netonnet nå. Er på skolen, så har dessverre ikke fått fyrt det opp enda. Jeg bestilte i tillegg dette tastaturet : http://www.dinside.no/901970/microsoft-wedge-mobile-smart-tastatur Veldig gode knapper, og jeg syns størrelsen er meget bra. Dette kan anbefales! Lenke til kommentar
greenman Skrevet 20. november 2012 Rapporter Del Skrevet 20. november 2012 Takk for tipset. Noen som har sett det orginale tastaturet med nordisk layout? Evt noen som har prøvd Apple sitt trådløst mot W700? Lenke til kommentar
R3devil Skrevet 20. november 2012 Rapporter Del Skrevet 20. november 2012 Takk for tipset. Noen som har sett det orginale tastaturet med nordisk layout? Evt noen som har prøvd Apple sitt trådløst mot W700? Jeg tror ikke det orginale tastaturet kommer med nordiske taster, ref: http://www.hardware.no/artikler/acers-host-blir-beroringsfolsom/113514 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 20. november 2012 Rapporter Del Skrevet 20. november 2012 Ser du får det orginale tastaturet på ebay for en billig penge. Får vurdere litt hva jeg går for. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 20. november 2012 Rapporter Del Skrevet 20. november 2012 Har funnet et par keybord hvis noen er interessert. http://www.dustin.no/product/5010657882/logitech-k810-bluetooth-illuminated-keyboard/?s=b&c=0 http://www.dustinhome.no/product/5010620064/deltaco-wireless-slim-minikeyboard-black/#intcmp=searchProvider_dacsa Det første så veldig bra ut, men det var litt dyrt også Lenke til kommentar
thamule Skrevet 21. november 2012 Rapporter Del Skrevet 21. november 2012 Må vel vere nokon her som kan svare på om Windows rt sine applikasjoner fungerer på nettbrett med fullverdig Windows 8? :-) Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 21. november 2012 Rapporter Del Skrevet 21. november 2012 Så vidt jeg vet, er det ikke noen restriksjoner. Windows Store fungerer vel likt uansett om det er RT, fullverdig nettbrett eller vanlig Win 8 pc uten touch. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 21. november 2012 Rapporter Del Skrevet 21. november 2012 ALT som fungerer på Windows RT fungerer på Win 8. Men det er ikke alltid motsatt. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 21. november 2012 Rapporter Del Skrevet 21. november 2012 Kjempeflott! Takkar for svar :-) Då er det berre å vente på ein fin modell som faktisk har mobilt nettverk også.. Ativ smart pc fristar, men som sagt, vil ha mobilt bredbånd! Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 21. november 2012 Rapporter Del Skrevet 21. november 2012 Multicom har ativ smart pro, der er det 3g mener jeg.. Litt stiv pris men ;-P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 21. november 2012 Rapporter Del Skrevet 21. november 2012 Ja, rundt 12 000? Bruker tlf-en med internettdeling, så jeg klarer meg uten 3G på nettbrettet. Jeg går nok for Surface Pro og gir RT-versjonen til dama. Da klarer jeg meg uten laptop. Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 21. november 2012 Rapporter Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Ja, rundt 12 000? Bruker tlf-en med internettdeling, så jeg klarer meg uten 3G på nettbrettet. Jeg går nok for Surface Pro og gir RT-versjonen til dama. Da klarer jeg meg uten laptop. Tenker helt likt som deg Endret 21. november 2012 av Don Juan Lenke til kommentar
thamule Skrevet 21. november 2012 Rapporter Del Skrevet 21. november 2012 12000?! Nei det blir for drøyt. Hotspot synst eg er for lite elegant + at det sluker batteri som fy... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 21. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. november 2012 Må vel vere nokon her som kan svare på om Windows rt sine applikasjoner fungerer på nettbrett med fullverdig Windows 8? :-) Fungerer fint det, bruker de selv - tenker uansett å skrive en brukeranmeldelse av min W700 innen slutten av neste uke. Jeg har vært noe fraværende pga mye jobb, men har jo brukt brettet og er veldig glad i det egentlig. Merkelig nok er batteritiden skremmende god...jeg lader kun hvis jeg virkelig må, og har enda latt det ligge dager uten å lades og kunnet bruke som jeg vil nærmest. Dog brukes min mye med kindle softwaren og spotify da Lenke til kommentar
thamule Skrevet 21. november 2012 Rapporter Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Interessant! Synst jo ikkje 8t batteri tid på Ativ smart pc er så mykje å skryte av. W700 er vel litt bedre den då altså. Fattar ikkje kvifor det ikkje er batteri i docken til Samsung, slik som Asus. Endret 21. november 2012 av thamule Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 21. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. november 2012 Jeg er rent umiddelbart skeptisk til hva samsung og sony bringer til bordet som acer ikke har. Jeg ser bort ifra digitizer, men faktum at det er nær 5000 kr i prisdifferanse kan vel neppe skyldes den alene vel? Legger en på 499 kr så har man jo et veldig bra tastatur til acer også. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 21. november 2012 Rapporter Del Skrevet 21. november 2012 (endret) For meg virker det som om Acer har lagt seg lavt på prisnivået for å vinne "åpningskampen". En laptop med nesten like speccs går jo for samme pris. Endret 21. november 2012 av Bibow Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 22. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2012 For meg virker det som om Acer har lagt seg lavt på prisnivået for å vinne "åpningskampen". En laptop med nesten like speccs går jo for samme pris. Det kan jeg være enig i - den er agressivt priset, i hvert fall når en ser på at den matcher sony etc men med vesentlig lavere priset. Tastaturet på Sonyen er heller ikke omtalt i tester som spesielt bra. Lenke til kommentar
vhguru Skrevet 22. november 2012 Rapporter Del Skrevet 22. november 2012 Hei igjen. Viser til min post tidligere i tråden om min førsthånds opplevelse av Samsung Ativ smart PC 500T. Jeg har nå flere dager som Smart Pc bruker å "slå i bordet" med og kan bare si følgende: smilet blir bare større og større. Kjører fullversjonen av Win 8 smooth som bare det og batteritiden er helt fantastisk. Siden Ativ'en kom i hus har jeg ikke rørt MacBook'en og Ipad'en en eneste gang. Blir bare mer og mer fortrolig i Win8 grensesnittet - faktisk mer fortrolig der enn i IOS'et på min MacBook Pro som jeg har benyttet det siste året. Å komme tilbake til Windows var som å komme hjem etter ett år forvist til en ukjent øy der man forvirret prøvde å orientere seg - lyktes aldri helt med det jeg Men nok om det - linker til en meget utfyllende og bra test som jeg sier meg 100% enig i: http://www.neowin.ne...l__ativ%20smart Kan jo være interessant lesestoff for de som er på jakt etter et Win 8 nettbrett. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå