Gå til innhold

W8/WindowsRT nettbrett - samletråd


Christian86

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

Ja, rundt 12 000?

Bruker tlf-en med internettdeling, så jeg klarer meg uten 3G på nettbrettet.

Jeg går nok for Surface Pro og gir RT-versjonen til dama. Da klarer jeg meg uten laptop.

Lenke til kommentar

Må vel vere nokon her som kan svare på om Windows rt sine applikasjoner fungerer på nettbrett med fullverdig Windows 8? :-)

 

Fungerer fint det, bruker de selv - tenker uansett å skrive en brukeranmeldelse av min W700 innen slutten av neste uke. Jeg har vært noe fraværende pga mye jobb, men har jo brukt brettet og er veldig glad i det egentlig. Merkelig nok er batteritiden skremmende god...jeg lader kun hvis jeg virkelig må, og har enda latt det ligge dager uten å lades og kunnet bruke som jeg vil nærmest. Dog brukes min mye med kindle softwaren og spotify da :)

Lenke til kommentar

For meg virker det som om Acer har lagt seg lavt på prisnivået for å vinne "åpningskampen". En laptop med nesten like speccs går jo for samme pris.

 

Det kan jeg være enig i - den er agressivt priset, i hvert fall når en ser på at den matcher sony etc men med vesentlig lavere priset. Tastaturet på Sonyen er heller ikke omtalt i tester som spesielt bra.

Lenke til kommentar

Hei igjen.

Viser til min post tidligere i tråden om min førsthånds opplevelse av Samsung Ativ smart PC 500T. Jeg har nå flere dager som Smart Pc bruker å "slå i bordet" med og kan bare si følgende: smilet blir bare større og større. Kjører fullversjonen av Win 8 smooth som bare det og batteritiden er helt fantastisk. Siden Ativ'en kom i hus har jeg ikke rørt MacBook'en og Ipad'en en eneste gang. Blir bare mer og mer fortrolig i Win8 grensesnittet - faktisk mer fortrolig der enn i IOS'et på min MacBook Pro som jeg har benyttet det siste året.

Å komme tilbake til Windows var som å komme hjem etter ett år forvist til en ukjent øy der man forvirret prøvde å orientere seg - lyktes aldri helt med det jeg :)

Men nok om det - linker til en meget utfyllende og bra test som jeg sier meg 100% enig i:

http://www.neowin.ne...l__ativ%20smart

Kan jo være interessant lesestoff for de som er på jakt etter et Win 8 nettbrett. :xmas:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...