Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 17. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) Nå som jeg har fått pakket ut mitt nye Samsung Ativ GT-P8510 nettbrett, og oppdatert det til RT 8.1 med alle updates, har jeg et spørsmål: Hvordan får jeg alle appene til å bli på norsk? Jeg har satt norsk som språk, og har slettet engelsk helt, men får likevel enkelte apps på Metro, øh Modern UI, på engelsk. For eks Mail, Peope, Calender, Weather er på engelsk, mens Bilder, Skriverbord, SkyDrive er på norsk. Dette gjelder ikke bare teksten på ikonene, men også språket inne i appen. Når jeg først skal ha det på norsk, vil jeg gjerne ha det gjennomført. What to do? Edit;: Løste det ved å avinstallere appene, og installere dem på nytt fra norsk Store. Endret 17. januar 2014 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
OPL Skrevet 23. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2014 Takk. I dag har jeg først og fremst testet ut mulighetene. Men hovedbruken blir nok surfing, spill og video. Den er veldig rask og responsiv i bruk. Flott skjerm, tross oppløsningen på 1200x800. Fortsatt fornøyd? Vurdere denne selv. Hvordan er batteritiden i forhold til surface pro2? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 23. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2014 Fortsatt veldig fornøyd. Bruker den ikke altfor mye, men jeg liker det ganske godt. Litt usikker på batteritiden. Klarer nok 8-10 timer ved aktiv bruk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 25. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2014 Jeg ble lei av begrensningene i RT, og har kjøpt en Samsung Ativ 3 med full Windows: http://www.samsung.com/no/consumer/computer-peripherals/tablet-pc/tab/XE300TZC-K01SE Siden denne har Win 8.1, er det nyttig å installere et "ordentlig" antivirusprogram på den, som for en vanlig PC? Eller holder det med det som følger med i Windows 8.1? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 25. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2014 Jeg vil si at det holder i massevis det som følger med Windows 8.1. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 25. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2014 Etter å ha sett denne er jeg litt usikker på om det er nok: http://www.av-test.org/en/tests/home-user/windows-8/novdec-2013/ Her kommer WD veldig dårlig ut på protection. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2014 Vel, den testen til AV-test er jo over 1 år gammel.. gjelder for så vidt alle programmene de har testet. Har siden Win 7 kom på banen ikke brukt annet enn WD, og må si meg godt fornøyd, ingen virus eller trojanere her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2014 Vel, den testen til AV-test er jo over 1 år gammel.. gjelder for så vidt alle programmene de har testet. What? Den er jo fra nov-des 2013, og det er jo bare noen uker siden. Eller leser jeg dette feil? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2014 ikke du som leser feil. Er jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2014 Kanskje du er over i 2015 allerede Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 17. april 2014 Rapporter Del Skrevet 17. april 2014 (endret) Nei vel.... Endret 22. april 2014 av nor50 Lenke til kommentar
Kvakland Skrevet 18. april 2014 Rapporter Del Skrevet 18. april 2014 Kjøpte surface rt og oppdaterte til 8.1 rt. Da mista jeg meldinger-appen. Den appen var viktig ettersom facebookappen er treig. noen som har en løsning for å få kommunisert med facebook messenger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå