Lassen97 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Hei, Noen som har en oppskrift på hvordan jeg lager sjokolade? Ikke sånn mørk, men en som smaker litt søtt og minner om melkesjokolade. Har ikke anledning til å kjøpe kakaosmør eller kakaobønner eller noe sånt da jeg har litt dårlig tid. Er det mulig å bruke vanlig melk, vanlig margarin, freia kakaopulver og sånne ting? Trenger ikke å smake som verdens beste sjokolade, bare det er søtt og har litt smak av sjokolade Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Bland H-melk, margarin,sukker og kakaopulver. Det er vel det mest logiske her... :) Lenke til kommentar
Lassen97 Skrevet 10. november 2012 Forfatter Del Skrevet 10. november 2012 Takk:P Noen som har fremgangsmåte? :-) Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Bland alt sammen sånn at det blir en tjukk mølje. Deretter steker du det. Dosering av hvert enkelt produkte vet jeg ikke... Lenke til kommentar
Lassen97 Skrevet 10. november 2012 Forfatter Del Skrevet 10. november 2012 Steke? Skal det ikke kjøles ned? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Jo, beklager! Det skal fryses ned. (tror jeg ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå