CaNaBiS Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Hei! Ja, topic sier det meste, men jeg lurte på om noen veit eksagt om det er ulovelig å bestille meg noen canabis frø fra utlandet.. Har hørt å lest mye rart, men skulle gjerne vist heilt vist jeg evn't skulle bestille meg.. NB! Jeg skal bare ha meg 1 plante som skal være i det nye kabinettet mitt! Siden Nick passa bra me planta. (Canabiz !! ikke s ) Og UV lysene gjør slik at planten klare å leve! :wink: Mvh, Canabizzen! =) Lenke til kommentar
EC Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 La meg gi deg et lite råd: Ikke gjør det! Med mindre mine erindringer er falmet, mener jeg at purken _tilta_ når det ble kjent at en eller annen planteskole hadde hamp -planter. Tror ikke akkurat at Canabis -frø blir særlig godt mottatt i tollen... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Hei! Ja, topic sier det meste, men jeg lurte på om noen veit eksagt om det er ulovelig å bestille meg noen canabis frø fra utlandet.. Har hørt å lest mye rart, men skulle gjerne vist heilt vist jeg evn't skulle bestille meg.. NB! Jeg skal bare ha meg 1 plante som skal være i det nye kabinettet mitt! Siden Nick passa bra me planta. (Canabiz !! ikke s ) Og UV lysene gjør slik at planten klare å leve! :wink: Mvh, Canabizzen! =) "Skal bare være til pynt".. sier dem alle. Men hva med å finne en plastikk-plante? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Hei! Ja, topic sier det meste, men jeg lurte på om noen veit eksagt om det er ulovelig å bestille meg noen canabis frø fra utlandet.. Har hørt å lest mye rart, men skulle gjerne vist heilt vist jeg evn't skulle bestille meg.. NB! Jeg skal bare ha meg 1 plante som skal være i det nye kabinettet mitt! Siden Nick passa bra me planta. (Canabiz !! ikke s ) Og UV lysene gjør slik at planten klare å leve! :wink: Mvh, Canabizzen! =) "Skal bare være til pynt".. sier dem alle. Men hva med å finne en plastikk-plante? hehe, hadde lyst på en ekte en jeg da. men men. sei fra om dere finner en fake en da! Lenke til kommentar
miCro Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Jeg har sett mange trær osv som har blader som er skremmende like harsjplantenes blader. Husker desverre ikke hvilke trær though... =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå