Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Bestilling av Canabis frø fra utlandet! Ulovelig?

CaNaBiS

Anbefalte innlegg

Hei! Ja, topic sier det meste, men jeg lurte på om noen veit eksagt om det er ulovelig å bestille meg noen canabis frø fra utlandet..

Har hørt å lest mye rart, men skulle gjerne vist heilt vist jeg evn't skulle bestille meg..

NB! Jeg skal bare ha meg 1 plante som skal være i det nye kabinettet mitt!:p Siden Nick passa bra me planta. (Canabiz !! ikke s :p) Og UV lysene gjør slik at planten klare å leve! :wink:

Mvh, Canabizzen! =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La meg gi deg et lite råd: Ikke gjør det! Med mindre mine erindringer er falmet, mener jeg at purken _tilta_ når det ble kjent at en eller annen planteskole hadde hamp -planter. Tror ikke akkurat at Canabis -frø blir særlig godt mottatt i tollen...

Lenke til kommentar
Hei! Ja, topic sier det meste, men jeg lurte på om noen veit eksagt om det er ulovelig å bestille meg noen canabis frø fra utlandet..

Har hørt å lest mye rart, men skulle gjerne vist heilt vist jeg evn't skulle bestille meg..  

NB! Jeg skal bare ha meg 1 plante som skal være i det nye kabinettet mitt!:p Siden Nick passa bra me planta. (Canabiz !! ikke s :p) Og UV lysene gjør slik at planten klare å leve!   :wink:  

Mvh, Canabizzen! =)

"Skal bare være til pynt".. sier dem alle. Men hva med å finne en plastikk-plante?

Lenke til kommentar

NB! Jeg skal bare ha meg 1 plante som skal være i det nye kabinettet mitt!:p Siden Nick passa bra me planta. (Canabiz !! ikke s :p) Og UV lysene gjør slik at planten klare å leve!   :wink:  

Mvh, Canabizzen! =)

"Skal bare være til pynt".. sier dem alle. Men hva med å finne en plastikk-plante?

hehe, hadde lyst på en ekte en jeg da. men men. sei fra om dere finner en fake en da! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...