AnonymDiskusjon Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Hei gut 18 her jeg har nettopp vært hos legen å fikk bestille meg en time for operasjon for trang forhud. Legen ga meg to alternativer De kunne operere forhuden slik den ikke er like trang som nå, eller omskjære forhuden. Legen sa jeg kunne tenke på det til operasjons dagen. Jeg har tenkt på omskjæring lenge. Det virker mest praktisk, rensligst og det ser penere ut, men om det er det beste alternativet vet jeg ikke. jeg har hørt at omskjæring kan skape problemer for og oppnå orgasme hos noen menn. Om noen har erfaring med noen av disse operasjonene vil jeg gjæren høre hva dere har å si om dem. Ulemper og fordeler. Valget mitt styrer mest mot omskjæring på dette tidspunkt, men er veldig usikker. Anonym poster: 42ac760ce0b315aea75643d2e54e1eb9 Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Hei gut 18 her jeg har nettopp vært hos legen å fikk bestille meg en time for operasjon for trang forhud. Legen ga meg to alternativer De kunne operere forhuden slik den ikke er like trang som nå, eller omskjære forhuden. Legen sa jeg kunne tenke på det til operasjons dagen. Jeg har tenkt på omskjæring lenge. Det virker mest praktisk, rensligst og det ser penere ut, men om det er det beste alternativet vet jeg ikke. jeg har hørt at omskjæring kan skape problemer for og oppnå orgasme hos noen menn. Om noen har erfaring med noen av disse operasjonene vil jeg gjæren høre hva dere har å si om dem. Ulemper og fordeler. Valget mitt styrer mest mot omskjæring på dette tidspunkt, men er veldig usikker. Anonym poster: 42ac760ce0b315aea75643d2e54e1eb9 forhuden er jo for å bevare penishodet sensitivt slik at du får orgasme. Du kan risikere at penishodet blir "herdet" og at det blir vanskelig å få orgasme. Dette skjer fordi penishodet gnir inntil undertøyet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå