KatrinaS Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Hei. Jeg vil spille gta eflc, men det går ikke. Får ikke feilmelding eller noe. Den kommer opp så jeg logger inn i social club-menyen, og så etter 20 sec, bare lukker prosessen seg selv (sjekket i oppgavebehandling) trenger hjelp fort, for skal spille med en venn. Lenke til kommentar
Martx2112 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 hadde det samme problemet i går faktisk, spiller du på steam? jeg fikset dette ved å høyreklikke på GTA IV i steam libary, så gå til properties, deretter trykk på Local files, så verify integrety of game cache håper dette hjelper! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 10. november 2012 Forfatter Del Skrevet 10. november 2012 hadde det samme problemet i går faktisk, spiller du på steam? jeg fikset dette ved å høyreklikke på GTA IV i steam libary, så gå til properties, deretter trykk på Local files, så verify integrety of game cache håper dette hjelper! Takk for svar, men jeg har det ikke på steam. Jeg kjøpte det fra butikken Jeg liker mye bedre å ha spill fysisk enn bare på pcen Men spillet funket jo for et par måneder siden. Jeg har oppdatert flash og sjekket alle drivere, men de er up-to-date. Hva skal jeg gjøre? Vil så veldig spille akkurat nå. Fikk et kick etter å ha sett 30 nye screenshots og masse info om femmer'n så jeg ville prøve firer'n nå hehe Lenke til kommentar
cfg Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Siden du løste dette problemet, kanskje du kan fortelle oss hva du gjorde for å løse det? Kan kanskje hjelpe andre personer i framtiden. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. november 2012 Forfatter Del Skrevet 12. november 2012 Siden du løste dette problemet, kanskje du kan fortelle oss hva du gjorde for å løse det? Kan kanskje hjelpe andre personer i framtiden. jo, jeg tok systemgjenoppretting og da funka det 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå