Gå til innhold

Hvordan åpne en DAT fil?

Anbefalte innlegg

Prøver å åpne en DAT fil. Den er ganske stor( 2 097 135 kb), det er en serie med bilder i fra et fotoprogram for Sony Ericcson mobiltelefon(Sony Ericcson PC Companion).

Jeg prøver å åpne filen i Word, men får beskjed om at filen er for stor.

Noen som har noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Forsøker OpenOffice men når jeg prøver å importere filen , så avbrytes importeringen etter en stund , når det går imot slutten av nedlastingen, og OpenOffice lukkes helt av seg selv.

Er det forresten tekstbehandlingsprogrammet som er det riktige å åpne filen i?

Lenke til kommentar

Kanskje det er en innpakke fil som kan åpnes i WinRar eller 7ZIP?

Problemet her er at .DAT-filen kan være hva som helst, og du åpner i Word sier du?... Word er er behanlingsprogram for riktekst, ikke slike ting som .DAT-filer :nei2: Hadde blitt sjokkert om det gikk å åpne i Word eller OpenOffice...

Står forsatt på mitt om WinRar eller 7ZIP. Ellers kan Sony sitt program lastes ned her.

Lenke til kommentar

Siden tallet er så nært 2GiB er det trolig et snapshot av filsystemet på enheten, ikke et dataformat. Bruk Sony's program og slutt å være avhengig av proprietære formater for dataene dine. Bruk åpne og frie standarder slik at du ikke finner deg selv låst ute av ditt eget innhold eller avhengig av den ene leverandøren.

Lenke til kommentar

Kanskje det er en innpakke fil som kan åpnes i WinRar eller 7ZIP?

Problemet her er at .DAT-filen kan være hva som helst, og du åpner i Word sier du?... Word er er behanlingsprogram for riktekst, ikke slike ting som .DAT-filer :nei2: Hadde blitt sjokkert om det gikk å åpne i Word eller OpenOffice...

Står forsatt på mitt om WinRar eller 7ZIP. Ellers kan Sony sitt program lastes ned her.

Hei.

Har lastet ned Sony Ericcson sitt program, men sliter med å få åpnet filene i dette programmet. Jeg får beskjed om at filene er lagt til i biblioteket på Sony programmet, men strever da med å få åpnet disse filene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...