andefrans Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Hei. Jeg er musiker og låtskriver, og har laget flere barnesanger til datteren min på snart 16 måneder. Hun har et favorittkosedyr; en hånddukke som heter Ande-Frans. Ande-Frans er en artsforvirret hane som ønsker så sterkt å bli en and at han tidvis tror han er det. Dette kan by på utfordringer for en hane som hverken kan kvekke eller fly - dette er basic historien :-P Jeg har laget denne sangen (link under) til datteren min, slik at hun kan koble Ande-Frans opp mot både musikk og noe visuelt. Jeg vil like fullt dele den med verden, siden jeg ble relativt fornøyd med resultatet ;-) Sjekk den ut og legg ved noen kommentarer! Det setter jeg pris på :-) LINK: Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Du jobber ikke tilfeldigvis i DDE? I begynnelsen er det fengende vers, men jeg savner kanskje et refreng i de første delene av sangen. Men refrenget kommer på en måte med det svært fengende "mellomspillet", som jeg velger å kalle det. Vil tro at dette har ganske høy kvalitet. Så det er bare å ta kontakt med Eli Rygg og få henne til å skrive et manus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå