Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nesten alt perfekt!

Anbefalte innlegg

Jeg har truffet en kvinne for noen mnd siden som hadde ´´det lille ekstra ´´i seg. Jeg ble kjent med henne på en tilfeldig måte, og ble litt betatt av henne. Gikk forsiktig fram og begynte ´´tilfeldigvis ´´ besøke henne stadig oftere på jobben hennes, og ble litt kjent med henne. Det viste seg at hun hadde akkurat kommet ut av et langt forhold og jeg forstod at hun ikke var på utikk etter noe nytt, i tillegg så ville hun tilbake til ex- mannen sin.

Min sterke vilje og den ´´fjortiss forelskelsen ´´jeg fikk for henne, gjorde at jeg ikke ga opp og har invitert henne ut på middag, da fikk jeg igjen en klar beskjed på en hyggelig indirekte måte at jeg ikke hadde sjangs, at hun ikke var ute etter å treffe en nye, og at hun ville tilbake til ex-mannen. Jeg fortsatte likevel å gå litt forsiktig fram og var virkelig tålmodig, brukte flere måneder på henne og fikk (tror jeg) henne til å trives med meg og gjorde henne trygg på meg. Vi begynte å date hverandre og ting gikk seint sin vei. I sist uke inviterte jeg henne på en liten date, vi var ute og spiste og jeg kjørte henne hjem... denne gangen fikk jeg bli med inn (men jeg hadde ingen forhåpninger om noe ) og ting skjed... nei det gjorde ikke det!

Le eller grin - men jeg klarer ikke å ha sex når jeg ikke er glattbarbert nede, føler meg bare ukomfortabel da. Så vi havna i senga sammen, litt nervøsen for situasjonen, ubehaglig for hår i skrittet og stressa pga alt sammen, gjorde at sexen varte 1 min før jeg mistet ereksjonen og ikke klarte å få den opp igjen. Jeg har ikke hatt sex på flere mnd pga jeg ville ha henne, og når jeg først får sjangsen så blir det litt for mye på en gang og jeg ødelegger alt.

Jeg stakk hjem rett etter det og hørte ikke mer ifra henne, ringte henne på søndag og hadde en liten rar samtale om ingenting og sendte melding i uka og spurte om ikke vi skulle finne på noe snart igjen? Responsen var at hun var så opptatt for tiden at hun ikke hadde tid til meg akkurat nå.

Jeg prøver å tenke litt i hodet mitt med hvilke tanker sitter hun igjen nå? Tror hun at jeg er impotent? Tror hun kanskje at det var hennes feil og at ikke hun var deilig nok for meg? Eller hva syns dere? Og hva bør jeg gjøre egentlig videre? Jeg har veldig lyst på henne, men jeg føler jeg har mistet henne etter den tabben i senga.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ut fra din beskrivelse har hun jo allerede gitt deg klar beskjed om hva hun i utgangspunktet vil. At hun siden "slipper til" betyr overhode ingenting annet enn at noen mennesker er utrolig flinke på å sende doble signaler som bare skaper forvirring for den andre parten. Hun slapp vel til fordi hun tenkte at det ville være greit med casual-sex mellom to voksne mennesker.

Hva hun tror nå vette fævvlene. Introvert pessimistisk krisemaksimerer som jeg er, tror jeg hun angrer at hun på at har sluppet til, hun vil nok helst bare glemme deg. Du mistet henne ikke fordi du helt enkelt aldri hatt henne.

Du kan jo på andre siden teste ut bærekraften i din antatte relasjon med dama. Send henne en melding: "Min intuisjon sier at du ikke er helt komfortabel med vår relasjon. Hvis du vil avslutte vårt forhold, vil jeg gjerne snakke om det". Svaret fra henne vil være direkte avgjørende fordi hun straks avslører sine egentlige intensjoner.

Svarer hun:

"Jeg vil fortsette" = kjør på, men vær på din vakt og se neden.

"Jeg vil avslutte" = Glem dama, hvorfor lete etter hodepine.

"Jeg vil være din venn, kan vi ikke bare se hvordan det går" = se over

"Jeg forstår ikke hva du mener" = se over

"[ikke svar]" = se over

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hun sa ganske tydlig i begynnelsen at hun ville tilbake til eksmannen sin. Når hun så får en litt uheldig sexopplevelse med deg, så regner jeg med at hun tenker som så "det var det jeg tenkte, ingen over, ingen ved siden av exmannen min - jeg vil ha han tilbake, dette var bortkastet". Og da tenker jeg løpet er kjørt desverre :-/

Lenke til kommentar

Vi skulle ut å spise sammen, jeg hadde egentlig ikke forventet mer den kvelden. Men nå er løpet uansett kjørt , har snakket litt med henne og hun sier hun er veldig usikker på hva hun vil og på sine følelser til meg, da trekker jeg meg tilbake nå så får vi se hva tiden bringer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...