LarZen Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Går utifra trådstarter vil ha et nettbrett som har et stort utvalg av apps til barn og som ikke koster for mye. Da er iPad mini helt klart det beste valget. Hva i huleste skal et barn med et Android OS anyways? Lenke til kommentar
Captaincaos Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Kurio kan vel være verdt å titte på? Tåler en del juling, kjører Android. Hvorvidt det støtter minnekort er jeg ikke sikker på. Vi har kjøpt Kurio til han på 4 og hun på 2,5. Nabogutten på 5 har en slik og han koser seg med den.. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Hva i huleste skal et barn med et Android OS anyways? Vi er i 2012.. Syntes det er litt rart.. Jeg lekte med byggeklosser jeg. Forresten Ipad 2 er billigere enn Ipad Mini. Endret 20. november 2012 av SLi Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Vi er i 2012.. Syntes det er litt rart.. Jeg lekte med byggeklosser jeg. Forresten Ipad 2 er billigere enn Ipad Mini. iPad mini er 200kr billigere hos Elkjøp, en tanke med å gå for mini til et barn er at den er endel mindre og vesentlig lettere. Så det er litt enklere for pjokken å holde i den Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 20. november 2012 Forfatter Del Skrevet 20. november 2012 Mitt argument er at jeg har lyst til å fylle den med filmer og snutter, enten til minnekort eller til det interne minnet. Kan man det med ipad? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Mitt argument er at jeg har lyst til å fylle den med filmer og snutter, enten til minnekort eller til det interne minnet. Kan man det med ipad? Nei der er iPad rimelig låst, da må en konvertere filmene til et format som iPad liker. Er heller ikke mulighet for minnekort på iPad. En Netflix konto så har både far og barn mye gøy å se på Endret 20. november 2012 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 20. november 2012 Forfatter Del Skrevet 20. november 2012 Nei der er iPad rimelig låst, da må en konvertere filmene til et format som iPad liker. Er heller ikke mulighet for minnekort på iPad. En Netflix konto så har både far og barn mye gøy å se på Det er nettopp derfor jeg ikke er i-fan Lenke til kommentar
SLi Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Skaff deg 32Gb utgaven av Nexus 7, billig, ulåst, lett for lilleman og holde, og mye morro for både far og sønn Selv voksne menn påstår jo at Ipad er ille å holde over en viss tid. EDIT: Som sagt, TEST I BUTIKKEN FØRST! Endret 20. november 2012 av SLi Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 20. november 2012 Forfatter Del Skrevet 20. november 2012 Hmmm...det er jo et poeng Lenke til kommentar
Slai Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Så Windows er helt ute av racet her? Virker logisk for meg å sette Windows til ungen tidlig. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Vi er fortsatt redde for Surface Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 20. november 2012 Forfatter Del Skrevet 20. november 2012 For nå er Windows ute av dette, men jeg vil nok tro at Windows vil komme en gang senere til nettbrett også. Og det gjør ingenting at man kan ha flere systemer å bruke. Han bruker dataen min til å gå inn på nrksuper og vennebyen.no og slike ting - og han lærer utrolig fort til å bruke mus og å trykke på ting. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Hva i huleste skal et barn med et Android OS anyways? øøh... du vet at android er mer enn bare å knote i settings? Man bruker den like enkelt som iPad om man ønsker. Det er like lett for en fem-åring å trykke på et spill-ikon eller starte avspilling av en disney-film uansett hvilket OS man har. Det er neppe snakk om at 5-åringen skal sette opp tethering, legge inn custom ROM eller kryptere enheten... Tydeligvis noen store myter ute og går om hva android er for slags greier for spesielt interesserte nerder. Gå for android-brett til 5-åringen. Da kan du skaffe et råbillig nettbrett for midre pris enn iPad og slipper å være livredd for å bruke store summer når brettet går i gulvet to ganger daglig. Endret 20. november 2012 av gammalerik Lenke til kommentar
liquidsquid Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Kanskje en Tromsø-pad hadde vært noe? Hohoho!! 1 Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Hehe, Tromsø-pad ja.. Billigste iPad mini er på 2600kr, mens denne saken er 1600kr og attpåtil polstret: http://www.netonnet....o7/174961.5323/ Klikk på bildet i siden der og skroll gjennom. Den har støtte for minnekort også som man kan legge filmer inn på og evt nappe ut når poden nekter å pusse tennene Endret 20. november 2012 av gammalerik Lenke til kommentar
Lami Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Du får en minnekortleser du kan stappe inni porten på iPad'en forresten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå