Gå til innhold

Valg av nettbrett til 5-åring


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Vi er i 2012.. Syntes det er litt rart.. Jeg lekte med byggeklosser jeg.

 

 

Forresten Ipad 2 er billigere enn Ipad Mini.

 

iPad mini er 200kr billigere hos Elkjøp, en tanke med å gå for mini til et barn er at den er endel mindre og vesentlig lettere. Så det er litt enklere for pjokken å holde i den :)

Lenke til kommentar

Mitt argument er at jeg har lyst til å fylle den med filmer og snutter, enten til minnekort eller til det interne minnet. Kan man det med ipad?

Nei der er iPad rimelig låst, da må en konvertere filmene til et format som iPad liker. Er heller ikke mulighet for minnekort på iPad.

 

En Netflix konto så har både far og barn mye gøy å se på :p

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

For nå er Windows ute av dette, men jeg vil nok tro at Windows vil komme en gang senere til nettbrett også. Og det gjør ingenting at man kan ha flere systemer å bruke. Han bruker dataen min til å gå inn på nrksuper og vennebyen.no og slike ting - og han lærer utrolig fort til å bruke mus og å trykke på ting.

Lenke til kommentar

Hva i huleste skal et barn med et Android OS anyways?

 

øøh... du vet at android er mer enn bare å knote i settings? Man bruker den like enkelt som iPad om man ønsker.

Det er like lett for en fem-åring å trykke på et spill-ikon eller starte avspilling av en disney-film uansett hvilket OS man har. Det er neppe snakk om at 5-åringen skal sette opp tethering, legge inn custom ROM eller kryptere enheten... :blink:

Tydeligvis noen store myter ute og går om hva android er for slags greier for spesielt interesserte nerder.

 

Gå for android-brett til 5-åringen. Da kan du skaffe et råbillig nettbrett for midre pris enn iPad og slipper å være livredd for å bruke store summer når brettet går i gulvet to ganger daglig.

Endret av gammalerik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...