Gå til innhold

Valg av nettbrett til 5-åring


Anbefalte innlegg

Sønnen min blir 5 år og jeg har lyst til å gi han et nettbrett. Men det finnes jo så mange forskjellige der ute og jeg har ikke satt meg inn i dette så mye. Han har fått lånt en ipad av en kamerat av meg når vi har vært ute og reist, men selv så er jeg ikke noen i-fan så vil helst ha et android.

 

Det som jeg vil ha mulighet til er å kunne legge inn filmer etc, så må ha muligheten til et minnekort. Trenger ikke 3G-funksjon.

 

Noen som har noen gode tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns ikke 5 år er for tidlig. Han lærer slike ting utrolig fort og dessuten finnes det mange gode app'er for å lære ting.

 

Kurio sjekket jeg ut, men han behandler slike ting som meg så tror ikke det er noe problem å gi han et skikkelig et. Blir sikkert et Samsung Galaxy tenker jeg. Windows kan han ganske godt siden han bruker min stasjonære en god del.

 

Takker for gode innspill :)

Lenke til kommentar

Ser den. Men har du vært i butikken og prøvd de forskjellige tablet'ene? De fleste butikker har Ipad stående som du kan prøve.. Spaceworld har Galaxy Tab, Nexus 7 osv. stående for prøving..

 

Du vet ikke om en ting er for liten før du har prøvd den ordenlig vet du :)

Edit: Skryte Skryte, prøvde Nexus 7 før release daten i USA Edit: Mulig jeg tar feil, prøvde den mens jeg var i USA og en som jeg var med sammarbeidet med google og fikk en gratis..

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...