Janmandelid Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Sønnen min blir 5 år og jeg har lyst til å gi han et nettbrett. Men det finnes jo så mange forskjellige der ute og jeg har ikke satt meg inn i dette så mye. Han har fått lånt en ipad av en kamerat av meg når vi har vært ute og reist, men selv så er jeg ikke noen i-fan så vil helst ha et android. Det som jeg vil ha mulighet til er å kunne legge inn filmer etc, så må ha muligheten til et minnekort. Trenger ikke 3G-funksjon. Noen som har noen gode tips? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Kurio kan vel være verdt å titte på? Tåler en del juling, kjører Android. Hvorvidt det støtter minnekort er jeg ikke sikker på. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Vurdert ett med Windows? Greit å lære seg windows tidlig, vil jeg anta. Endret 10. november 2012 av Slai Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 5 år?!?! Verden går under før nyttår, det er sikkert! 4 Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 10. november 2012 Forfatter Del Skrevet 10. november 2012 Syns ikke 5 år er for tidlig. Han lærer slike ting utrolig fort og dessuten finnes det mange gode app'er for å lære ting. Kurio sjekket jeg ut, men han behandler slike ting som meg så tror ikke det er noe problem å gi han et skikkelig et. Blir sikkert et Samsung Galaxy tenker jeg. Windows kan han ganske godt siden han bruker min stasjonære en god del. Takker for gode innspill Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Nexus 7 kan vel være ett alternativ? Du får ganske mye for den smale prisen. Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 10. november 2012 Forfatter Del Skrevet 10. november 2012 Nexus 7 kan vel være ett alternativ? Du får ganske mye for den smale prisen. Ja, men kjekt med en 10-tommer eller lignende Lenke til kommentar
SLi Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Den kommer snart i 10" janmandelid! Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Denne saken på bildet er kanskje litt i yngste laget for en 5-åring. Passer sikkert best til endra yngre, men den er høvelig gripevennlig og polstret med gummi i hjørnene. For iPad fra Fisher-Price: Lenke til kommentar
SLi Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Bare å kjøpe en sprayboks det! Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 12. november 2012 Forfatter Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Artig Den nye Nexus'en kommer sikkert til å koste over fire lapper, så synes det er litt mye. Så meget mulig det blir en galaxy tab 2 denne gangen. Må jo tenke litt på far også Endret 12. november 2012 av Janmandelid Lenke til kommentar
SLi Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Nexus på over 4 lapper? Vi snakker Samsung + Google, ikke Apple... http://www.dinside.no/905125/nexus-10-annonsert Endret 20. november 2012 av SLi Lenke til kommentar
B25S Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Til en 5-åring er en iPad Mini det beste kjøpet. Enkel å bruke og om jeg forstår det riktig er han allerede litt kjent med Apple/iOS/iPad. 1 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Til en 5-åring er en iPad Mini det beste kjøpet. Enkel å bruke og om jeg forstår det riktig er han allerede litt kjent med Apple/iOS/iPad. Ja, men kjekt med en 10-tommer eller lignende Må jo tenke litt på far også Lenke til kommentar
SLi Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Iphonen der så stor ut Ipad Mini er 7.9 forresten.. Venter på at Jan skal komme tilbake. t.v Ipad mini, t.h Nexus 7 Endret 20. november 2012 av SLi Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 20. november 2012 Forfatter Del Skrevet 20. november 2012 Men Nexus 10", når kommer den? Jeg er selv en androidbruker og vil gjerne fortsette med det Lenke til kommentar
SLi Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Usikker, Google er ansvarlig for salg og de, som kjent, er trege med å si noe i Norden. Den er ute.. 13. Nov.. Men ja... Du gidder kanskje ikke å stresse med Ebay og USA frakt? Endret 20. november 2012 av SLi Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 20. november 2012 Forfatter Del Skrevet 20. november 2012 Nei, dette må jo være på plass under treet Lenke til kommentar
SLi Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Ser den. Men har du vært i butikken og prøvd de forskjellige tablet'ene? De fleste butikker har Ipad stående som du kan prøve.. Spaceworld har Galaxy Tab, Nexus 7 osv. stående for prøving.. Du vet ikke om en ting er for liten før du har prøvd den ordenlig vet du Edit: Skryte Skryte, prøvde Nexus 7 før release daten i USA Edit: Mulig jeg tar feil, prøvde den mens jeg var i USA og en som jeg var med sammarbeidet med google og fikk en gratis.. Endret 20. november 2012 av SLi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå