LemonNinja Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Hei. Har nå hatt en Ace of Sweden Edge 3200 i et par år nå, men nå begynner sensoren å tulle litt og begynner å bli ganske unøyaktig. Derfor har jeg tenkt å skaffe meg en ny mus, men som vanlig har jeg store problemer med å velge. Det står nok mellom en Logitech G700, CM Storm Sentinel Advance II og en Roccat Kone [+]. Om noen har andre anbefalinger, helst i samme prisklasse, setter jeg stor pris på tips. Liker om musa er ergonomisk og gjerne støtter litt på lillefingeren/ringfingeren, og det ser det for meg ut som om CM-en er best på, men jeg ønsker gjerne andres erfaringer i tillegg. Takk på forhånd, Adrian edit: små endringer i setningoppbygning og ordvalg Endret 9. november 2012 av LemonNinja Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Brukte selv MX518 i flere år, helt fantastisk god mus, spesielt om du er litt stor i hendene. Bruker nå G500, som er oppfølgeren til G400, som igjen er oppfølgeren til MX518, fantastisk god mus. Presis og veldig god i hånden. Kan også forandre på vekten på musen om du føler for det. Eneste minuset i forhold til kravene dine, er at det er null og niks støtte på høyre siden av musen, men har selv aldri sett på dette som et problem. Lenke til kommentar
LemonNinja Skrevet 10. november 2012 Forfatter Del Skrevet 10. november 2012 Brukte selv MX518 i flere år, helt fantastisk god mus, spesielt om du er litt stor i hendene. Bruker nå G500, som er oppfølgeren til G400, som igjen er oppfølgeren til MX518, fantastisk god mus. Presis og veldig god i hånden. Kan også forandre på vekten på musen om du føler for det. Eneste minuset i forhold til kravene dine, er at det er null og niks støtte på høyre siden av musen, men har selv aldri sett på dette som et problem. Ja, ser bl. a. på komplett at G500 har fått utrolig bra rating og reviews. Den er absolutt med på lista. Ofte så er det jo litt greit å velge noe som mange har gode erfaringer med. Forøvrig så har jeg funnet ut at trådløs mus ikke er så viktig for meg, og Kone-en har ikke så bra støtte til fingrene som ikke ligger midt oppå musa. Tror nok at det blir en G500. Skal prøve å huske å skrive hva jeg syns om den når jeg evt. kjøper den. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Absolutt et godt valg, har sverget til den serien fra Logitech i flere år nå. Har aldri funnet en mus som topper den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå