frenoh Skrevet 9. november 2012 Rapporter Del Skrevet 9. november 2012 hei! Som tittelen viser så har jeg et lite problem med skjermkortet mitt, eller utgangen til HDMI.. Har Nvidia Geforce GTX 670, nylig kjøpt og har en rimelig fin HDMI kabel jeg skulle ha brukt men får ikke noe bilde opp da jeg plugger den inn.. Noen råd, link til evt drivere? funnet noen, men hjalp ikke stort. På forhånd takk! Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 10. november 2012 Rapporter Del Skrevet 10. november 2012 Installert sise drivere fra Nvidia? Har du kun en skjerm du skal koble til via HDMI eller har du en annen skjerm koblet til via DVI også? Hvis du har en annen skjerm koblet til via DVI så må du aktivere skjermen du har koblet til via HDMI, enten ved å klone desktop eller extende dekstop. Kan være HDMI kablen som er defekt også, Har du prøvd denne på på noe annet? Har selv opplevd hdmi kabler som har tatt kvelden etter kort tids bruk og kabler som er defekte ut av esken. Lenke til kommentar
frenoh Skrevet 10. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Installert sise drivere fra Nvidia? Har du kun en skjerm du skal koble til via HDMI eller har du en annen skjerm koblet til via DVI også? Hvis du har en annen skjerm koblet til via DVI så må du aktivere skjermen du har koblet til via HDMI, enten ved å klone desktop eller extende dekstop. Kan være HDMI kablen som er defekt også, Har du prøvd denne på på noe annet? Har selv opplevd hdmi kabler som har tatt kvelden etter kort tids bruk og kabler som er defekte ut av esken. Hei! ja, alt nytt er installert. Startet opp et helt nytt system i går og da med følger det at jeg fikk med alt jeg trengte av drivere til skjermkort osv. Sitter med en skjerm nå, koblet med DVI. Så kan evt prøve det du forteller meg nå. Det er mye mulig at den er defekt, har ikke prøvd den på noen andre ting enda, men skal prøve. Endret 10. november 2012 av frenoh Lenke til kommentar
Stiano519 Skrevet 15. november 2012 Rapporter Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Det samme skjedde med meg, men jeg trengte bare å koble opp to strømledninger fra psu til skjermkortet. Etter det virket alt som det skulle(; Hvilken psu har du? Endret 15. november 2012 av Stiano519 Lenke til kommentar
frenoh Skrevet 16. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 (endret) for jeg aner egentlig ikke hva som har skjedd eller hva som skjer atm, har prøvd nesten alt av muligheter jeg kan komme på. har en Silver Power SP-SS750M 750W PSU Endret 16. november 2012 av frenoh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå