Gå til innhold

problemer med utgang(skjermkort)

frenoh

Anbefalte innlegg

hei!

Som tittelen viser så har jeg et lite problem med skjermkortet mitt, eller utgangen til HDMI..

Har Nvidia Geforce GTX 670, nylig kjøpt og har en rimelig fin HDMI kabel jeg skulle ha brukt men får ikke noe bilde opp da jeg plugger den inn..

Noen råd, link til evt drivere? funnet noen, men hjalp ikke stort.

På forhånd takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Installert sise drivere fra Nvidia?

Har du kun en skjerm du skal koble til via HDMI eller har du en annen skjerm koblet til via DVI også?

Hvis du har en annen skjerm koblet til via DVI så må du aktivere skjermen du har koblet til via HDMI, enten ved å klone desktop eller extende dekstop.

Kan være HDMI kablen som er defekt også, Har du prøvd denne på på noe annet?

Har selv opplevd hdmi kabler som har tatt kvelden etter kort tids bruk og kabler som er defekte ut av esken.

Lenke til kommentar

Installert sise drivere fra Nvidia?

Har du kun en skjerm du skal koble til via HDMI eller har du en annen skjerm koblet til via DVI også?

Hvis du har en annen skjerm koblet til via DVI så må du aktivere skjermen du har koblet til via HDMI, enten ved å klone desktop eller extende dekstop.

Kan være HDMI kablen som er defekt også, Har du prøvd denne på på noe annet?

Har selv opplevd hdmi kabler som har tatt kvelden etter kort tids bruk og kabler som er defekte ut av esken.

Hei!

ja, alt nytt er installert. Startet opp et helt nytt system i går og da med følger det at jeg fikk med alt jeg trengte av drivere til skjermkort osv.

Sitter med en skjerm nå, koblet med DVI. Så kan evt prøve det du forteller meg nå.

Det er mye mulig at den er defekt, har ikke prøvd den på noen andre ting enda, men skal prøve.

Endret av frenoh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...