fredde Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Har 512mb med Twinmos 3200 ram. Vurderer å kjøpe 512 til, vil jeg merke noe særlig forskjell ? Spiller mye + normal bruk... ingen spesielle tunge applikasjoner... Lenke til kommentar
Noxious Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Noen stor forskjell er det ikke, men en liten ytelsesøkning, det er det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Får selv 2x512MB DDR SDRAM fra Geil, GoldenDragon, iløpet av denne uka tenker jeg( , avhengig av hvor trege postverket er). Det er som nevnt her litt raskere, men ikke mye visstnok. Blir å kjøre dem på et Soltek nforce2-hovedkort. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Får selv 2x512MB DDR SDRAM fra Geil, GoldenDragon, iløpet av denne uka tenker jeg( , avhengig av hvor trege postverket er). Det er som nevnt her litt raskere, men ikke mye visstnok. Kan legge ut en liten ytelsestest her når jeg har fått satt sammmen nye maskina når de ankommer meg. Blir å kjøre dem på et Soltek nforce2-hovedkort. Fint om du gjør det :-) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Du vil nok merke litt, pga. sammensatt økning, altså mer minne og dualeffekt. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Er det bedre med 2x 512 enn 1x 1024? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 På P4-hovedkort er det stor forskjell, på mitt hovedkort er det veldig lite (har testet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå