Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Laptop starter ikke

Anbefalte innlegg

Hallo, idag fikk jeg problemer med laptopen min (Acer Aspire 7736Z). Plutselig, helt uten forvarsel så skrudde den seg av. Den var ikke varm og strømmen var tilkoblet. Den ville ikke starte igjen. Jeg prøvde å kjøle den ned, tok ut batteriet og ventet et par timer før jeg prøvde igjen, fortsatt ingenting. Jeg har også prøvd å starte den etter at jeg hadde tatt ut RAM-brikkene. Er det noen som har tips til hva jeg kan prøve?

Mvh,

Vegard

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får vel ikke startet den uten ram brikker.

Prøvd å starte den uten batteri?(kan hende en celle i batteriet har død og maskinen nekter å starte med det i).

En annen ting du kan prøve er å ta ut batteriet, koble av strøm, holde av/på knappen inne i 1 minutt og så skru på, se om det virker.

Lenke til kommentar

Skulle gjerne sendt den på reparasjon og fått det på garantien, problemet er at butikken jeg kjøpte den fra har gått konkurs

Jeg fikk til og med skiftet hovedkort på min Lenovo i Italia selv om den var kjøpt fra Dustin i Sverige og jeg bor i Norge. Innenfor fabrikkgarantitiden får du skiftet alt uansett hvor du er i verden. Den varte i mitt tilfelle i 1 år. Ut over det gjelder den norske kjøpsloven. Den gir deg to års garanti og 5 år på varige forbruksgoder. Alt dette er uavhengig av butikken du kjøpte den i. Garantien går alltid tilbake til produsenten. henvend deg til Acer Norge.

Endret av aam01
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...