Gå til innhold

hva har sjedd med forumet på Hardware.no


Anbefalte innlegg

Jeg syntes dette forumet var bra lenge, fikk mange gode tips/råd og kunne også hjelpe noen.

Men nå?, hva er det blitt da. En rølpeplass for "warez/mp3 politi" , en dingleplass for folk som kritiserer skrive feil og små piss, ett infosenter for hva slaks maskinvare andre privat personer har??, mobbing av personer som ikke er "eksperter på data/it", en tomleplass for "fjortisser" som ikke har det MINSTE begrep på folkesjikk.

hmm jeg gremmes og er lei meg for att ett så fint forum er på tur til å bli bare søppel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan være litt enig med deg i att det er en del tull, spesielt de som klager og syter over skrivefeil da mange gjør det uten og tenke på att de finns mange med lese og skrivevansker :sad:

 

Desuten syntes ikke jeg det gjør noe og skrive ting på sin "egen" måte eller egen dialekt så lenge folk forstår så , ja en plass startet jo språket og det utvikles stadig :smile:

 

Ellers syntes jeg en del av moderatorene er vel litt striks på det med warez og mp3 men det får vel være deres sak , det er jo tross alt hardware.no sitt forum ,så dem får gjøre som dem vil.

 

Det att folk bruker oppsettet sitt i signatur syntes jeg er en god ide og litt "Skryt" :smile:

ikke dumt og ha hardwareoppsettet på hardware.no !

 

Ellers vil jeg jo si att stort sett alle her på forumet er noen "tullinger" :grin: som ikke har peil på data,

for det er det kun jeg som har ...

hehehehehehehehehe

mobb mobb ..... :grin: :grin: :grin:

PS: jeg er ikke fjortiss :smile:

ivertfall ikke på papiret :smile:

 

 

[ Denne Melding var redigert av: ZAN på 2002-02-16 13:51 ]

Lenke til kommentar

Heeh, Peter, er ganske så enig med deg, synest egentlig at det du beskriver en en trend på hele nettet... Det har liksom blitt en smule for lett å komme seg online, også har Gud og hvermann dradd med seg unga på campingtur ^_^

 

Fjortiss er ikke en alder, men en tilstand vet dere...

 

Jeg satt lenge å vurderte om jeg skulle orke å reise på TG i år, det kommer til å bli så mye masing om Counter Strike fra småunger at jeg seriøst vurderte alternativet : bli hjemme og schlafe... men neeh... eg reiser =)

 

(prææ, eg savner demoscena....SESAM SESAM våkn opp ! ikke det ? ..sigh..)

 

Uansett ! Nettet er ikke hva det en gang var, og ikke kommer det til å bli det heller, det er noe vi som har litt 'fartstid' her bare må innse med et dypt sukk og begynde en lang prosess med å omstille oss til nyere tider ... ^_^

 

[ Denne Melding var redigert av: atrox på 2002-02-12 07:16 ]

Lenke til kommentar

Quote:


petter_n skrev (2002-02-12 01:08):

Jeg syntes dette forumet var bra lenge, fikk mange gode tips/råd og kunne også hjelpe noen.

Men nå?, hva er det blitt da. En rølpeplass for "warez/mp3 politi" , en dingleplass for folk som kritiserer skrive feil og små piss, ett infosenter for hva slaks maskinvare andre privat personer har??


 

Vi ser oss nødt til å modere spesielt med tanke på warez/mp3. Dette har jeg fått inntrykk av at det er en gjengs forståelse for.

Når det gjelder "drittkasting" om skrivefeil, etc. er ikke dette moderatorenes sak. Moderatorene ber bare om at alle skriver så godt de kan.

 

De som kan være årsaken til at forumet endrer litt stil/innhold kan åpenbart være at man har "diskutert ferdig" en del emner. Det betyr at enten har mange fått svar på det de lurer på, eller så finnes det allerede tråder som omhandler spørsmål som kommer og at disse besvares med en link til aktuell tråd.

 

For min del synes jeg forumet går i riktig retning, og som det nevnes i en annen tråd her: Det er flere av de andre hoved-kategoriene som også har mange gode diskusjoner.

 

Min egen favoritt er 'programmering', men det er foreløpig litt lite aktivitet der :sad:

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Det har vore litt fram og tilbake når det gjeld moderering av forumet, men no er det komt <a href="http://forum.hardware.no/retningslinjer.php">retningslinjer</a>, og det gjer vel at me får ei litt strakare linje på kva som er tillatt på forumet og kva som ikkje er det.

 

Om dere synes brukere berre postar tull, så er det jo bare å gi beskjed til ein moderator. Om ein nyttar frames-versjonen, kan ein sjå kven som er moderatorar for kva trådar, og ein kan rapportera misbruk av forumet til moderatorar.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Eg synest hardware.no og hardware.no sitt forum er bra eg..Sjølv om det kanskje har vært litt "tull" i

det siste med ein del som spør etter warez,mp3,gamez,progz etc..

 

Men,eg skjønner at modoratorane reagerer..eg skjønner også at folk synest modoratorane er for strenge..Men,eg synest da det er viktig å ta kontakt med modoratoren å fortelle på ein sakelig måte kva det gjelder og med link/døme på det ein meiner moderatoren/ane har regagert feil på...

 

Alle kan gjære feil..Men,det er viktig at når folk gjær ein feil å rette den opp...

 

No kan eg kanskje høres ut som ein forståsegpåer?

Og det var ikkje meininga..

Lenke til kommentar

Hei i genn ja:)

Atrox har ett "lite" påeng der ja angående

utrykket "fjortiser".

Det var/er IKKE min mening å kritisere moderatorene på Hardware da det er dem som har startet forumet, det er jo en megating dere har gjort da:).

Men det er jo en del andre "moderatorer" der ute da:p.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...