Gå til innhold

Nettverksdriver installeres ikke.

NERV

Anbefalte innlegg

Oppgraderte min Acer S3-391 fra win 7 til win 8. Nettverksdriveren var feil. Jeg gikk til Acer sin nettside og lastet inn ny driver. Valgte driver Windows 8 oppgradert fra windows 7.

Når jeg forsøker å installere så starter programmet opp, men så står det og laster i en evighet. Blir aldrig ferdig.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har masse bilder på HD'n jeg ikke har lyst til å hverken slette eller flytte :)

Har forsøkt å endre til W7 modus, men samme resultat. Jeg lastet foresten ned W8 upgrade på HD og staret derfra. Kan jeg nå velge clean install?

Lenke til kommentar

Jeg instalerte direkte fra nettet, så jeg har ikke en kopi av Win8. I tillegg har ikke maskinen en fysisk nettverksport. Ser ut til at jeg er låst og fuc..

Maskinen finner ikke det tådløse nettverkskortet i det hele tatt, bare står og søker.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle kopiere over filene jeg ville ha på en ekstern hd, og få lagt inn windows på nytt. Maskinen finner ikke den eksterne HD'd imidlertid. 9

Kan man laste ned en ren utgave av win 8? Jeg har produktnøkkelen så jeg trenger bare en ISO fil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...