KjellV Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Hvor får man kjøpt Asus M3000N? Et for mange dumt spørsmål men ikke for meg. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 er du sikker på at det er det den heter? en kjapp titt på siden til Asus viste ingen slike Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 en kjapp titt på siden til Asus viste ingen slike http://usa.asus.com/PRODUCTS/NOTEBOOK/M300...0N/OVERVIEW.HTM Hvor du får kjøpt den vet jeg dessverre ikke, finner den ikke i prisguiden til hw.no hvertfall. Lenke til kommentar
knut Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Asus M2400N kan virke som en lik maskin som M3000 serien. Denne kan du finne på www.quad.no blant annet. Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Hallo! Saken er slik at Hans Ødegaard & co tok inn denne maskinen og solgte denne frem til Cinet begynte å selge denne maskinen under sitt eget navn. Du kan prøve hos Hans Ødegaard & co eller Cinet, men jeg tror ikke at de har flere maskiner igjen. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Cinet er vel konkurs? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 337-Zonic"]Hallo! Saken er slik at Hans Ødegaard & co tok inn denne maskinen og solgte denne frem til Cinet begynte å selge denne maskinen under sitt eget navn. Du kan prøve hos Hans Ødegaard & co eller Cinet, men jeg tror ikke at de har flere maskiner igjen. Typisk min flaks. Ødegaard har ikke (i hvert fall ikke på sidene sine) og Cinet konkurs. Får se om jeg finner en annen maskin som oppfyller mine krav da. Lenke til kommentar
hce Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 337-Zonic"]Saken er slik at Hans Ødegaard & co tok inn denne maskinen og solgte denne frem til Cinet begynte å selge denne maskinen under sitt eget navn. Du kan prøve hos Hans Ødegaard & co eller Cinet, men jeg tror ikke at de har flere maskiner igjen. Hans Ødegaard har slått seg sammen med Quad, så titt på http://www.quad.no/ så dukker det nok opp mer der etterhvert (-: Evt. send en epost til Quad og spør om de har tenkt å ta inn modellen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå