harald_ Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Hvordan kan jeg få slettet den versjon av msn messenger som følger med Win XP? den ligger i bakgrunnen å lager masse kvalme, også får jeg ikke slettet den... Den ligger heller ikke under legg til/fjerne programmer i kontrol panel Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 søk først http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...77de712d805483a Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Kopier dette inn på kjør så blir du kvitt den... RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 herper en del funksjoner i msn6, så det er ikke vits. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Hva er det som herper?? Skal ikke herpe noe den..Har funka på alle jeg kjenner som har brukt den. Du må kanskje reinstaller msn6 på nytt hvis du tror at den er blitt herpa Lenke til kommentar
fredde Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 herper en del funksjoner i msn6, så det er ikke vits. Har jeg ikke merket noe til ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå