medlem-193513 Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Heisann, Jeg skal til England om ett par måneder og jeg lurer på hva som er grensen for håndbagasje hos SAS? Jeg skal ha med meg følgende: Xbox 360 + spill Laptop + mus Klær Ladere Skjerm (liten, veldig liten) Jeg lurer på om jeg kan ta med meg det her i håndbagasjen min uten problemer, kan jo ikke tenke at det veier så alt for mye. Tenkte på en koffert men aner ikke om det er bedre å bare ta en litt stor ryggsekk, poenget er at det må være håndbagasje Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Hos SAS: http://www.sas.no/shared/Alt-om-reisen/Bagasje/Handbagasje/?vst=true Når du flyr med SAS får du alltid ta med ett stykk håndbagasje om bord. Håndbagasjen får maksimalt veie 8 kg og ha målene maksimalt 55 cm x 40 cm x 23 cm. Reiser du på Business eller Economy Extra til Asia eller USA kan du ta med to stykk håndbagasje som får veie maks 8 kg per stykk. Du får i tillegg ta med deg en liten damehåndveske eller en liten veske til din bærbare PC. Dette gjelder også på tilslutningsfly med SAS i forbindelse med reisen. På visse flytyper er bagasjeplassen i kabinen begrenset. Det kan derfor være nødvendig å sende stor håndbagasje som innsjekket bagasje. Vesken/bagasjen blir da merket i gate, og blir fraktet fra flyets trapp til lasterommet. Du får den tilbake ved flyets trapp ved ankomst. Lykke til Lenke til kommentar
marfo83 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Elller så har man jo British Airways: Your main piece of hand baggage is up to the dimensions 56cm x 45cm x 25cm (22in x 18in x 10in), including the handle, pockets and wheels. Maxvekt: 23 kilo!! Man må dog klare å løfte den selv. http://www.britishairways.com/travel/bagcabin/public/en_no Der kan man også ha med seg en laptop/håndveske etc. i tillegg, mens SAS kun har det ene kolliet. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 .........poenget er at det må være håndbagasje Hvorfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå