Hidden Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
TRAM Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Ved minste uregelmessighet: 1. La all høflighet fare ! 2. Bruk telefon/ fax og andre 'analoge' media. 3. Ikke la tida gå. 4. Ta navn/ dato, klokkeslett. 5. Dobbeltsjekk at oppdraget iverksettes som avtalt. Mulig jeg virker som 'besser-wisser' nå, men er vel litt lutra ( som mange andre her ). Hvis du til nylig har handlet uten plunder på nettet, så er det et heldig sammentreff - var nok bare et tidsspørsmål. Jeg ville fortsatt og handle på nettet, og sett dette som ei endring fra rosenrødt til 'reality' ( dessverre ). Sånt hender iblant, og kommer i 'stim' - selvsagt skal du holdes skadefri økonomisk ved slike feil, og man har klageinstanser. Er man nødt til å slippe Yatack.no til på kontoen for å handle der ? Aldri om jeg hadde vært kunde der i tilfelle... Håper det hele løser seg :smile: Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 12. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 12. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Har akkurat fått en TV fra yatack. Med unntak av at det tok rett over 1 måned før jeg fikk den (leveringsproblemer hos produsent, noe jeg måtte finne ut av selv...) så gikk det helt fint. Fikk 500kr i rabatt pga forsinkelsen da :smile: Angående play247 så har dem et forholdsvis godt rykte på seg. Dog, historien din viser at du kan være uheldig da :sad: Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 15. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 16. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå