Gå til innhold

t610 vs sl55

T3D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, og det der gjelder andre kvartal. På verdensbasis har de steget i andre kvartal, og de tallene der kom før T610 kom ut i de fleste europeiske landene. Som sikkert du vet så er jo det den telefonen SE har solgt mest av i det siste.

Btw. 2 prosent er ikke en enorm markedsandel. :wink:

Lenke til kommentar

Utrulig hvor mobil.se forsvarer SonyE hver bidige gang det er noe negativt...

Kommer i farten ikke på noe europeisk land der ikke T610 var tilgjengelig nokså tidlig i andre kvartal. Våre logger viser i allefall at folk spredd over hele europa har hatt T610 siden mai.

Over 20% fall er ganske dramatisk levlex ;)

Lenke til kommentar

Dramatisk, men enorm er litt langt å gå. Ville heller kalle Motorola sitt fall enormt. De mistet jo tross alt 6 prosent på verdensbasis på et halvår. Det er verre! :-)

At Mobil forsvarer og favoriserer SE er jo ingen hemmelighet! :smile:

I Norge kom den ikke for fullt før mot slutten av juni, så det stemmer ikke helt. Vet at sverige var tidlig til å få den, og de fikk den mot slutten av mai.

Om SE har solgt bedre i år i Norge vet jeg ikke, men tror det, siden jeg for en uke siden fikk vite at telebutikkene i Bergen har hatt en økning i salget av SE på 493% i år. Mest av det var T610 og T100. :-)

Lenke til kommentar
Ok, men det blir feil å si at dette er noe problem på SL55 bare fordi din hadde det (den "nye" du fikk var trolig den samme med ny fw..). Har aldri hørt andre brukere har nevnt det problemet.

Joda, akkurat det samme sa du når jeg sa at jeg hadde problemer med tastene på s55.

"har aldri hørt om noen med dette problemet"

Og hvis du gikk inn på ditt eget club-siemens forum så var det 2-3 topics om akkurat dette...

Siemens er absolutt ikke perfekt, molna, og det vet du.

Jeg synes at feil som ikke kan fikses med software oppdateringer er mye verre enn feil som kan fikses ved oppdatering.

Og tastene på s55 er et hardware problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...