cdrom Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Når verten (Stian??) skulle vise at han også kunne danse ble det spilt en indisk-preget sang med litt driv i, hva heter denne sangen? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 så ikke MGP... men kanskje du tenker på "Panjabi MC" ? Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 så ikke MGP... men kanskje du tenker på "Panjabi MC" ? Det er ikke den Panjabi MC jeg har hørt før, men en som nesten er helt lik, men mye nyere. Kanskje Panjabi MC har kommet med en ny låt? Lenke til kommentar
atticus Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Uff.. Du har det ikke bra. Synes alle indiske sanger er like jeg Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Uff.. Du har det ikke bra. Synes alle indiske sanger er like jeg Hehe, det var bare for moroskyld.... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 hums... Tror Panjabi MC har gitt ut noe nytt.. så en crappy musikkvideo på TV er for leden ÆSJ! Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 "Panjabi MC - Mundian To Bach Ke" eller "Panjabi MC - Jogi"? Lenke til kommentar
TCK Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Må bare få komme med en kommentar til det programmet.. Herregud... Er det mulig å lage verre musikk? Joda, ungene er flinke å alt sånnt, men fra NRK (de som lager musikken) sin side var det elendig.. Tror faktisk jeg kunne klart å lagd det samme, til halvparten av prisen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå