madbertha Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Hvilke problemer da ? Jeg har ikke noe, ikke som jeg veit om Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 masse masse problemer....... måtte skifte hk og cpu pga d.... ble ca 3000 kroner.... Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 helt sikker på at det ikke var _du_ som ødela det? for da er det jo ikke HK`et sitt feil Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Jeg hadde problemer helt til bios 1004 kom, før det var det et helvete å få skrudd på pc'n hver dag, fikk bare feilmelding på ram'en. Nå fungerer den utmerket. Lenke til kommentar
Electric Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Jeg skjønner ikke hva dere gjør Neida.. men er fornøyd med mitt kort.. ingen problemer eller what so ever Lenke til kommentar
Duckcula Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Har dette Hovedkortet og maskina restarter seg hele tiden. Cpu temp. er på stabil 35 C, så tror det ikke er kjølingen som er noe problem. Kan det være ramen som er problemet? har kjøpt ny Twinmos twinpack 1 Gb DDR RAM ( 2 x 512 MB). Er det noen som har hatt det samme problemet og kan hjelpe meg? all respons godt mottatt. Takk på forhånd. Spesifikasjoene på maskina er: - AMD XP+ 2600 thughbreed - 1 GB DDR twinmos twinpack - Audigy 2 - Geforce 4 TI-4800 128 DDR - Cooler Master AERO 7 Lite AMD (CPU viften) - + ei kabinett vifte som jeg ikke husker navnet på - hovedkortet som spesifisert ovenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå