Asbjørn² Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Padde? Hehe, liten skjøteledning med 4-5 uttak. Forstår du? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 OK, takker for svar Zoidman :-) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Padde? har et par stykker hoppende i hagen ja. Er det skadelig? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Padde? Padde! Du er alt for meg min Padde. Du er en vakker Padde, men hvor er du hen nå? Padde! Er det sant det alle sier? Har du møtt en annen frier? Vil du aldri komme igjen? Padde, oooo min kjære Padde Tenk så godt vi kunne hatt det, om du ikke hadde gått. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 ... Start maskinen, og sett haken på kabinettet. Hvis det svir, så er det noe galt med PCen din, sikkert powersuppliet, kjøp nytt. Hvis det ikke svir, sett tilbake skjermen og det andre, og sett haken tilbake på kabinettet, svirt det nå, hvis ja, så er ta ut en og en av komponentene til den forsvinner, hvis nei, så er det jordfeil i huset, ring elektriker. ... Og bruke haken igjen. Over tid kan det være mer praktisk å høre på brumming i subben enn å bruke haken. Hvis du skrur subben HØYT kan det tenkes du kan høre den fra sikkrings skapet, og dermed trenger du ikke jogge rundt med haken hver gang du har puttet i en sikkring. (Ellers var posten nærmest lik den jeg postet noen timer tidligere.) -pg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå