myhken Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Har brukt Android i noen år nå på mine til nå tre HTC telefoner (Desire, Desire Z og Sensation). Men da jeg i dag skulle bestille meg en ny telefon, så falt jeg for HTC 8x med Windows Phone 8. Er det noen som nylig har gått fra Android til Windows Phone som kan dele noen erfaringer med meg? Er det lett å overføre data som telefon liste og SMSer fra Android til Windows Phone? Er det noen kjekke programmer jeg bør laste ned fra starten av? Og er det andre gode råd jeg bør ta med meg? Håper bare jeg gjorde det riktige med å gå fra det kjente Android til det ukjente Windows Phone. Og et siste spørsmål, noen som faktisk bruker HTC 8x? Hvordan fungerer faktisk telefonen og OSet? Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Telefonlisten er ikke noe problem hvis du har synket den med google, da legger du bare inn googlekontoen din på 8X en kontaktene synkes:) SMSer blir det nok værre med, har selv aldri giddet å ta vare på SMSer uansett så har ikke utforsket mulighetene der. Tar nok litt tid med å bli vant med overgangen. Har ikke fått testet WP8 enda, men har hatt en HTC Titan med WP7.5 i et år nå Gikk fra Galaxy S2 da jeg i bunn å grunn ikke likte android. Falt for flyten og stabiliteten til WP. Endret 12. november 2012 av Steinegal Lenke til kommentar
myhken Skrevet 12. november 2012 Forfatter Del Skrevet 12. november 2012 Har funnet ut at backup appen jeg kjører på Android også finnes til WP og de påstår at data kan overføres mellom plattformene. Så da får jeg se. Fortsatt ikke fått telefonen enda, men det er jo bare mandag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå