Mala Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 ohoi eg er vel ikkje den einaste som har fått fatt på H2 demoen :-) men første gang eg spilte den så lagget det noe syykt spezz i introer og sånn, ned til 20 fps. fant raskt ut at det var shadows on som gjorde dette, slå de av og plutselig var fos op i 100+ hehe. noen andre siom har merket dette?? Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Single player oppdragene gikk svært treigt for meg å. Men på multiplayer vs CPU spilte jeg med alle detaljene på max. Fikk stødig fps på rundt 50-60. Lenke til kommentar
do'h Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 jeg har ikke noe prob med H2 demoen, verken SP eller MP Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Hvordan får dere frem fps på H2? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 hakke noen problemer eg hell, bare om eg tar på skygger. kjørere spillet fra 50 til 100++ fps. eg bruker programmet fraps får å få fram FPS, om noen har en integrert metode i spillet så hadde det vert flottå fåvite det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå