Raz Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Fikk tilsendt ei doc fil, men outlook express nekter meg å åpne den. Txt fila som også kom i samme mail går fint an å åpne. Problemet er sånn at når jeg trykker på bindersen kommer listen opp med 2 attachment, men det er bare mulig å trykke på txt fila og så åpne den. Doc fila er grået ut og ikke mulig å trykke på. Hvordan fikser jeg dette? Lenke til kommentar
abene Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Fikk tilsendt ei doc fil, men outlook express nekter meg å åpne den. Txt fila som også kom i samme mail går fint an å åpne. Problemet er sånn at når jeg trykker på bindersen kommer listen opp med 2 attachment, men det er bare mulig å trykke på txt fila og så åpne den. Doc fila er grået ut og ikke mulig å trykke på. Hvordan fikser jeg dette? Du har to muligheter 1. Bytt til et annet e-postprogram. Dette er faktisk seriøst ment. Outllook Express har masse sikkerhetshull. 2. Du kan slå av en sikkerhetsfunksjon under Verktøy, Alternativer, Sikkerhet. Denne sikkerhetsfunksjonen er egentlig en vits, fordi mange brukere sliter med dette problemet. Løsningen er ganske enkelt å bruke et annet e-postprogram. Lenke til kommentar
Raz Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Takk. Hvilken annen epost klient kan jeg bruke? Lenke til kommentar
abene Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Takk. Hvilken annen epost klient kan jeg bruke? Det må du bestemme selv. Det finnes jo ganske mange. Jeg bruker selv Eudora og er meget fornøyd. Du finner flere på Webattack. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå