Prizefighter Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 400,- ja.. brukt over 10x så mye som deg jeg vannkjøling, vapo, uttallige vifter osv.. Javel.. men du fikk nå iallefall overklokka da. Jeg bryr meg lite på om du har 10k på kjøling eller ei.. jeg spør om hjelp og får teite kommentarer fra folk som deg. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Ram = 2-3-3-6 CPU = 200 X 8 = ALT fryste i UT2003. Restarta og fikk en sjuk feilmelding om at systemet ble ustabilt pga. 9800pro skjermkort driveren. Høres ikke ut som det er prosessoren din som er problemet akuratt. Hvilken versjon har du av hovedkortet ditt? Den siste versjonen støtter vel 400 FSB offisielt(?) og skal derfor takle de instillingene du har satt ovenfor. Jeg ville gjort det jeg kunne for å byttet Asus-kortet inn i et Abit NF7-S. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Får du stillt MP? Hvis du gjør det er det lett å finne ut om det er prosessoren som henger. tvilsomt dog... høres mer ut som hovedkortet ja.. Eller kan hende ram'en din har fått nok Bytt minne bank, kan hjelpe på stabilitet Lenke til kommentar
Miniman Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Har du oppdatert biosen forresten? Jeg hadde lignende problem med det hovedkortet.. oppdaterte biosen og vips.. gikk lett over 200.. prøv det og skje hva som skjer... Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 Hovedkort er REV 2.0 Oppdatert bios (1006) = samme drit resultat Får heller ikke stillt MP mer enn 12,5 Rammen? GEIL pc 3500 Støtter ikke 175FSB engang.. dette er ikke kjekt. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 Har ikke tenkt å gi meg før jeg får klokket den. 8) Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 Har kommet ett lite hakk høyere, tror det var volten så gjore det. Har en ganske aggressiv CPU som trenger mye visstnok. 2.19ghz. 184/182 FSB med 1.75volt eller 1.80 husker ikke helt. Skal jeg fortsette?? trenger tips. Lenke til kommentar
^Divine^ Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Hei! Jeg har nesten samme problem som deg, bare oss meg henger daten seg uten og hvere overklokket!!!! For også beskjed at det er skjermkorte... Jeg for spilt alt fra 1 - 2 timer så henger spille seg pluttselig. Har noen løst et sånnet problem ????? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 Med meg var det rett og slett at jeg lå på en for høy FSB. Ikke for høy temp. men FSB... Skal se hva jeg tyne ut av skiten, men må få ned den volten først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå