smort1 Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Året var 1971! (Olympus M-1) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Intresang tekst, og flott kamera Lenke til kommentar
se# Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Nok et morsomt kamera og bra beskrivelse. Du pleier å ha sa bra produktbilder, men hvitbalansen virker litt rar på dette. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. november 2012 Forfatter Del Skrevet 9. november 2012 Intresang tekst, og flott kamera Takker, fotopoulsen! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. november 2012 Forfatter Del Skrevet 9. november 2012 Nok et morsomt kamera og bra beskrivelse. Du pleier å ha sa bra produktbilder, men hvitbalansen virker litt rar på dette. Takker, se#! Ja, ser dette med hvitbalansen! (det er vel forsøket på "aldringspreg" som ikke faller helt heldig ut bestandig)..... Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 En flott kamera med god beskivelse og god helg 2012 Svein ;-) med hilsen Leif ;-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. november 2012 Forfatter Del Skrevet 9. november 2012 En flott kamera med god beskivelse og god helg 2012 Svein ;-) med hilsen Leif ;-) Takker, Leif! God helg ja! Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Har ikke noe forhold til gamle Olympuskameraer men du formidler dems historie genialt Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. november 2012 Forfatter Del Skrevet 10. november 2012 Har ikke noe forhold til gamle Olympuskameraer men du formidler dems historie genialt Takker, Terje! Kjekt at du liker formidlingene.... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Det er ikke hver dag vi en en OM-1 som mangler O'en Kunne kanksje rettet opp hvitbalansen og ikke tatt bildet så rett ovenpå-og-ned? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. november 2012 Forfatter Del Skrevet 10. november 2012 Det er ikke hver dag vi en en OM-1 som mangler O'en ;)Kunne kanksje rettet opp hvitbalansen og ikke tatt bildet så rett ovenpå-og-ned? Takker, tomsi42! Bommet vel litt på "aldringspreget" og vinkling denne gangen, kanskje..... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 "aldringspreget" er alltid en utfordring - vurderte du s/h på denne? Tror det kan fungere. Vinklingen er alltid vanskelig - jeg selv kan tenke meg at du hadde flyttet deg litt ned og litt mer mot høyre. For slike bilder er det naturlig at du har 2-3 varianter med forskjellig vinkling. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. november 2012 Forfatter Del Skrevet 10. november 2012 "aldringspreget" er alltid en utfordring - vurderte du s/h på denne? Tror det kan fungere. Vinklingen er alltid vanskelig - jeg selv kan tenke meg at du hadde flyttet deg litt ned og litt mer mot høyre. For slike bilder er det naturlig at du har 2-3 varianter med forskjellig vinkling. Tenkte litt på s/h ja. Får prøve det ved senere anledninger...... Tipsene mht. vinklinger osv. legges på minnet... , og siden vi kan laste opp et bilde med 2 alternative versjoner så er jo det også en mulighet jeg kan benytte mer ja.... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Tenkte litt på s/h ja. Får prøve det ved senere anledninger...... Tipsene mht. vinklinger osv. legges på minnet... , og siden vi kan laste opp et bilde med 2 alternative versjoner så er jo det også en mulighet jeg kan benytte mer ja.... Ja, dette er et motiv hvor flere vinklinger/versjoner er bare positivt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg