Gå til innhold

BK: Året var 1971! (Olympus M-1)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nok et morsomt kamera og bra beskrivelse. Du pleier å ha sa bra produktbilder, men hvitbalansen virker litt rar på dette.

Takker, se#! :)

Ja, ser dette med hvitbalansen! (det er vel forsøket på "aldringspreg" som ikke faller helt heldig ut bestandig).....

Lenke til kommentar

"aldringspreget" er alltid en utfordring - vurderte du s/h på denne? Tror det kan fungere.

Vinklingen er alltid vanskelig - jeg selv kan tenke meg at du hadde flyttet deg litt ned og litt mer mot høyre. For slike bilder er det naturlig at du har 2-3 varianter med forskjellig vinkling.

Lenke til kommentar

"aldringspreget" er alltid en utfordring - vurderte du s/h på denne? Tror det kan fungere.

Vinklingen er alltid vanskelig - jeg selv kan tenke meg at du hadde flyttet deg litt ned og litt mer mot høyre. For slike bilder er det naturlig at du har 2-3 varianter med forskjellig vinkling.

Tenkte litt på s/h ja. Får prøve det ved senere anledninger...... Tipsene mht. vinklinger osv. legges på minnet... , og siden vi kan laste opp et bilde med 2 alternative versjoner så er jo det også en mulighet jeg kan benytte mer ja.... :yes:

Lenke til kommentar

Tenkte litt på s/h ja. Får prøve det ved senere anledninger...... Tipsene mht. vinklinger osv. legges på minnet... , og siden vi kan laste opp et bilde med 2 alternative versjoner så er jo det også en mulighet jeg kan benytte mer ja.... :yes:

Ja, dette er et motiv hvor flere vinklinger/versjoner er bare positivt ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...