Gå til innhold

Headset til messenger og spilling


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om et headset kan brukes i tillegg til webkamera på messenger. Jeg har et logitech kamera som har innebygget mic, men på messenger går det ikke an å snakke. Kanskje et headset gjør susen? Kjører med messenger versjon 6.0

 

Lurer også på om det går an å bruke headset til å snakke med folk på online spill som f.eks americas army. Hadde vært tøft å kunne snakke med venner mens en spiller online!!

 

Takk for hjelpen[/img]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det hørtes spennende ut.  Tro om mitt lydkort støtter "simultaneous sound streams"?  Har et PCI 128 kort.

 

Kan du fortelle mer om dette programmet om hvordan det virker?

 

Programmet fungerer slik at du må ha en som kjører server versjonen av programmet, han bør helst ha en rask linje. Ellers er det jo mange servere som er der ute. Men de er som oftest for sponsa cs claner osv..

 

Men hvis du da legger inn server versjonen av programmet, så legger den seg i tray, mens også DU og de andre må ha client versjonen av programmet.

 

Man velger nick, skriver inn server ip(din ip i dette tilfellet) og port. Og viola, man kan snakke sammen :)

Lenke til kommentar
trenger ikke rask linlje for Ventrilo med 5 personer +-..

 

Hvis du spiller cs fks? Jo, eller spørs hvor rask linje vi snakker om, men en vanlig adsl linje fks 1024/256 holder værtfall ikke for den som setter opp servern mens han spiller.

 

Last ned teamspeak, absolutt det beste programmet for kommunikkasjon audio etter min mening.. Ellers finnes også roger wilco....mm..

 

Kvaliteten på Ventrilo er VELDIG mye bedre enn teamspeak. Men teamspeak krever mye mindre av linja. Hvis du har isdn er teamspeak bedre.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...