MariusJS Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Som tittelen sier, WiFi slår seg av tilfeldig, og den eneste måten å aktivere WiFi igjen, er å feilsøke, da kommer det opp "slå på trådløs tilkobling", når jeg trykker funker det en stund, så tar det en stund, så slår det seg av igjen, og jeg har allerede prøv alle strømalternativer På forhånd takk Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Integrert WIFI (bærbar?), isåfall hvilket hovedkort? WIFI over USB tilkobling / PCI kort? Isåfall, oppdatert drivere? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. november 2012 Forfatter Del Skrevet 9. november 2012 Integrert WiFi, ja har prøvd drivere allerede Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Du har ikke noe hotkeys som slår av den trådløse adapteren da? Etter opp og ned med søk på ditt hovedkort så kan jeg ikke finne noen andre som opplever dette. Bluetoothen kjører vel også via det samme (integrerte) kortet, funker det til tross for at WIFI'n tuller? Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Hvis du går inn på (forbeholdt engelsk versjon av Windows) - Control panel -> Power options -> Change power plan settings (på din aktive) -> Change advanced power settings -> Wireless adapter settings <- Står denne på "Maximum performance"? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. november 2012 Forfatter Del Skrevet 9. november 2012 Ja, den står på maksimum. Fant ut hva det var, det var Asus Wireless Console, og windows som war lit uenige, men uansett takk for hjelp 1 Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Bra at du løste det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå