MagE Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 fikk det billi hos glassmesteren ca 50 kr Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Litt avhengig av hvor mye du skal ha, men spør pent om glassmesteren har noe kapp liggende. Jeg fikk 70x30cm 1,5mm lexan for 10 kr. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Er ikke halvannen millimeter litt tynt? Har hørt at plexien skal være minst 3 millimeter tykk. Hva er egentlig vanlig pris for en kvadratmeter med 3mm plexi på byggevarekjeder? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Litt avhengig av hvor mye du skal ha, men spør pent om glassmesteren har noe kapp liggende. Jeg fikk 70x30cm 1,5mm lexan for 10 kr. WTF, pappa kjente glassmesteren så jeg fikk det litt billigere men 10kr for så mye lexan er "litt" overdrivligt Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Litt avhengig av hvor mye du skal ha, men spør pent om glassmesteren har noe kapp liggende. Jeg fikk 70x30cm 1,5mm lexan for 10 kr. WTF, pappa kjente glassmesteren så jeg fikk det litt billigere men 10kr for så mye lexan er "litt" overdrivligt Edit: Nei, mente ikke acryl allikevel. Står temmelig tydelig 'Lexan' på beskyttelsesfolien. Var på skolen da jeg svarte sist. Uansett, trengte såpass tynn plexi til LCD-displayet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå