Aetius Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Disse bildene valgte vi ut fra september. Se brukernes beste septemberbilder 2 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Som sedvanlig et interessant utvalg som er kommentert i månedsartikkelen! "Badekarlandskapet" fra K.S. var "høydaren" for meg i denne presentasjonen.... (jeg assosierer det med "ren natur/sur nedbør/forurensning" osv.......).... Ellers var vel måneden mer på det jevne, uten den helt store "wow" faktoren, kanskje.... Lenke til kommentar
ChappyD Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Litt få bilder denne gangen? Badekaret var fantastisk! Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Bra saker dere har plukket ut som vanlig Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Som sedvanlig et interessant utvalg som er kommentert i månedsartikkelen! "Badekarlandskapet" fra K.S. var "høydaren" for meg i denne presentasjonen.... (jeg assosierer det med "ren natur/sur nedbør/forurensning" osv.......).... Ellers var vel måneden mer på det jevne, uten den helt store "wow" faktoren, kanskje.... Sorry...var opptatt i september... Bra gjennomgang Are! Liker anettem sitt bilde og badekaret best, nydelig fargetoner i det første som minner meg om åpningscenen i Gladiator - badekaret trenger ikke ord. Genialt 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Samme her, jeg er stor fan av spesielt Kenneth men også Helena og AnnetteM sine bilder, denne måneden var ikke noe unntak. Båtbildet var min favoritt, jeg likte kombinasjonen av stillhet og bevegelse og alle de flotte gråtonene, meget godt gjennomført. PS: RasmusKRiis hadde et veldig vakkert bilde i innlegget rett før mitt, men jeg må nesten få lov til å kreve eierskap for bildet av Kyrhaug Fyr. Endret 10. november 2012 av Solaar 2 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. november 2012 Forfatter Del Skrevet 9. november 2012 Føkk, har jeg bommet på opphavet til et av bildene? I så fall beklager jeg veldig, og skal fikse det så raskt jeg kan. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Jeg synes bildet du tok av fyret Solaar er helt fantastisk flott, og faktisk en av de flottere bildene jeg har sett noen gang. Dette likte jeg utrolig godt! Mange flotte bilder her altså, men bildet av fyret var bare hærlig. Tenker da på dette bildet: Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Tusen takk Bjerknez, det betyr mye for meg at andre liker mine bilder også Spesielt etter en lang tids tørke. Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Jeg stortrives med å lese de fyldige kommentarene under bildene i disse trådene, og det er morsomt å få med et bilde i såpass godt selskap! Vanskelig å velge ut en favoritt, men jeg tror jeg heller mot det smått mystiske badekaret til Solfjeld. Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Så stas MÅ få trekke fra Morten, Helena og Bjørn C sine bilder ekstra. De falt jeg skikkelig for. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Moro å være med i utvalget, har ikke lagt ut mye bilder, men mer kommer etterhvert. Nå tilbake til bilderedigering. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Knallfine bilder igjen. Blir beæret av å være plukket ut blant disse flinke folkene. Fortsett å ta knallfine bilder. Ikke la vintermørket knekke kreativiteten! Endret 10. november 2012 av Kenneth Solfjeld Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Godt råd, Kenneth. Faktisk så er det mange muligheter nå på høsten hvor vi har minst 50 nyanser av grått Endret 10. november 2012 av tomsi42 1 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Godt råd, Kenneth. Faktisk så er det mange muligheter nå på høsten hvor vi har minst 50 nyanser av grått Det har du helt rett i. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Kunne vært kjekt å kose seg med artikkelen for oktober snart! Til helgen kanskje, ...? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Kunne vært kjekt å kose seg med artikkelen for oktober snart! Til helgen kanskje, ...? Samma det vel, helg er helg..... (neste helg kanskje...?) Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Skal gjøre mitt beste, men jeg har et testrom å få ferdig, og haugen av kameraer som skal testes hoper seg opp også. Endret 9. desember 2012 av Aetius Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Skal gjøre mitt beste, men jeg har et testrom å få ferdig, og haugen av kameraer som skal testes hoper seg opp også. Skjønner den, vettu! Så lenge en gjør sitt beste så kan en vel ikke forlange mer.... Blir nok jul i år også skal du se.... (alltid kjekt å "pakke ut" artiklene, så de får komme når de kommer)...... PS! Lykke til med testrommet, osv......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg