nthjelme Skrevet 17. oktober 2001 Del Skrevet 17. oktober 2001 Jeg har problemer med å finne noen nye HK som støtter dual celeron..alle nye dual HK som kommer ut ser ut til å kun støtte PIII. noen som har et bra tips om dual Celeron HK som fortsatt er i salg? og er lett å få taki.. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 17. oktober 2001 Del Skrevet 17. oktober 2001 hva med ABIT VP6 ? det er et veldig mye brukt dual hovedkort. Lenke til kommentar
nthjelme Skrevet 17. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2001 ABIT VP6 støtter kun PIII, eller tar jeg feil? og MSI 694Pro støtter celeron, men det er ikke i salg lenger:/ MSI 694Pro2 som er etterfølgeren, støtter kun PIII ;( Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 17. oktober 2001 Del Skrevet 17. oktober 2001 Etter som jeg har hørt har intel ikke støtte for flere celeron prossesorer Lenke til kommentar
khosethl Skrevet 18. oktober 2001 Del Skrevet 18. oktober 2001 Det stemmer intel støtter ikke no' særlig dual celeron, det var også veldig få med støtte for dual fcpga fra intel, men de fleste som ble lansert var slot1. Derfor kom via på banen og lagde chipsett for dual intel cpu. Mulig denne passer? http://www.komplett.no/k/k.asp?action=info...10&GrpID=6&s=pl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå