VeloX Skrevet 8. august 2001 Del Skrevet 8. august 2001 Halloen. Lurer bare på om noen veit forskjellen mellom RadiColor, LiquidNeon og PowerBolt neonlysene Microplex selger. Skal ha to stk i mitt kabinett, men veit ikke hvilken type jeg skal velge. --- VeloX Lenke til kommentar
Gekki Skrevet 8. august 2001 Del Skrevet 8. august 2001 Hei hei. :smile: Jeg skal forsøke å ta en hurtig gjennomgang av de forskjellige typene: Thin Line - Dette er standard lysrør, men meget tynne. Du får også her 2 rør når du bestiller, ikke et (ligger et par i pakken) Standard - Ikke mye å si om dette:-) Liquid Neon - Visuellt ser dette ut som et "minilyn" eller strømeffekt fra den ene enden av røret til den andre. Dette er min personlige favoritt, spesiellt tricolor versjonen hvor det er tre forskjellige farger på "lynene" :smile: Radicolor - Dette kan vel enklest forklares som 2 standard lysrør av forskjellige farger som er kappet opp på midten og skjøtet sammen med den andre. Altså - halvparten av røret har en farge, den andre en annen. Powerbolt - Dette røret har 3 ulike innstillinger. Av, på og lydsensitivt. SIstnevnte vil gjøre at lyset blinker i takt med f.eks. musikk. Håper dette hjalp deg litt på vei!! :smile: Lenke til kommentar
VeloX Skrevet 8. august 2001 Forfatter Del Skrevet 8. august 2001 Hjertlig takk. Akkurat det jeg trengte. Lenke til kommentar
Gekki Skrevet 8. august 2001 Del Skrevet 8. august 2001 Bare glad for å hjelpe jeg :smile: Lenke til kommentar
arnter Skrevet 20. august 2001 Del Skrevet 20. august 2001 Synes du at det er Liquid Neon tricolor som ser best ut/blir det bra inne i et kabinett som Addtronics 7896A? Lenke til kommentar
Gekki Skrevet 24. august 2001 Del Skrevet 24. august 2001 Det blir bra i alle kabinetter med plexi glass, garantert!!!!! Ja tricolor versjonen syns jeg er stiligst, hvis du kan "se" neonlyset i kabinettet ser det nesten ut som det lyner!!!! DRIT KULT!!!8)8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå