Terje Solfugl Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Dykkende Kvinand Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
larsenfoto Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Flott bilde! Likte komposisjonen og at du har fått med speilingen i vannet. Skikelig gule øyne på denne anda! Kunne ønsket meg noe mer skarphet. Ha en fin dag! Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Kjempeflott serie, Terje ! Denne blir jo nesten levende i bilderekka di Endret 9. november 2012 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Ein svært forteljande biletserie du syner oss her Terje! Litt av eit blikk på den "karen" her... Likar dette:) Takkar for flott tilbakemelding på biletet mitt. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 9. november 2012 Forfatter Del Skrevet 9. november 2012 Flott bilde! Likte komposisjonen og at du har fått med speilingen i vannet. Skikelig gule øyne på denne anda! Kunne ønsket meg noe mer skarphet.Ha en fin dag! Takk larsenfoto , veldig dårlige lysforhold idag så skarpheten er ikke allverdens, men denne anda er ikke som en Stokkand, den er særs sky . Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Ja enig, kæmpeflott serie Terje og ønsker deg en god helg fra vintern i nord ho ho Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 9. november 2012 Forfatter Del Skrevet 9. november 2012 Ja enig, kæmpeflott serie Terje og ønsker deg en god helg fra vintern i nord ho ho God helg til deg og Leif :-) take care . Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Nydelig og levende! Bildene i serien forsterker hverandre Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Virkelig flott bilde av Kvinanda. Liker hvordan det intense blikket ser rett i kamerat, snakk om å ha kontakt med modellen Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 En levende serie du framviser her! Liker det jeg ser! Bra jobba! Kvinanda ser egentlig både streng og sint ut, men er det nok ikke vil eg tru... Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Ja enig, kæmpeflott serie Terje og ønsker deg en god helg fra vintern i nord ho hoGod helg til deg og Leif :-) take care . I always take care og i like så til deg ;-) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Kjempeflott serie !!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg