sinnaelgen Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Man er da mere låst med Apple systemer. derimot så er det flere som følger Microsoft (Windows) og linux en Apple alene. Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Hjelper når man benytter seg av karbonfiber og ikke aluminium. Kjipt at det ikker dedikert GPU.Ja, litt rart at de kvittet seg med den. En mulighet er å kjøpe dockingstasjonen, men det er ikke akkurat aktuelt å drasse rundt med den. Men jeg må si at HD4000 fungerer overraskende bra til å være integrert skjermkort Ja, men har du prøvd en a10? Selv om cpu er mye senere på apu'en så blir den totale følelsen mye bedre med en gang man begynner å å kjøre noe som ligner et spill. Jeg mener det er litt "idioti" og ha en såpass kraftig cpu uten å gi den litt gpu kraft også. Men, sikkert noen som pakker opp og ned mye som liker dette. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Sist jeg sjekker så fungerte Intel QuickSync veldig bra så rendering og konvertering på Intel HD 4000 går temmelig effektiv for seg? Og med tanke på at brorparten av det "tunge" arbeidet folk normalt gjør på en MacBook er relatert til Adobe Creative Suite så gir deg jo bra mening å ha større fokus på prosessorytelse enn skjermkortytelse. AMD A10 hadde uansett gitt null mening da Apple sin AirPlay Mirroring bygger på Intel WiDi og ville ergo blitt umulig å gjennomføre om det plutselig hoppet på en AMD APU løsning. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 denandreelgen: Jeg la til et vesentlig "ikke" i innlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå