SpencerReid Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Greit at Scholes og rooney har samme sko og hårsveis, men må da gå an for Myhre å se forskjell vel.. Var vel Bohinen som ikke klarte å se forskjell, tror jeg Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Bohinen, Schmohinen 1 Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Dette er selvfølgelig sant, den hadde nok trolig blitt klarert på strek, men jeg tror ikke dette har noe å si på disse avgjørelsene. Det vet jeg desverre ikke. Trodde kanskje det, men det kan hende du har riktig med det du sier også, men trodde kanskje regelen var at ballen måtte vere på tur i mål, altså at det var ingen hindringer til stede og at det var et 100% mål, men nok om det.. Glad det ble 3 poeng til slutt, men begynner å gå litt lei at vi slipper inn mål tidlig, også komme på slutten.. Er jo selvsagt ikke så farlig når vi vinner til slutt, men det gjør kampene så utrolig mye vanskeligere enn det kan vere Endret 10. november 2012 av SniKaZ Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Man kan jo ikke vite om forsvareren bommer på ballen etc etc. Så det burde ikke telle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå