andreasmkr Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Har fått svar på det jeg lurte på Takker! Endret 9. november 2012 av andreasmkr Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Autorun for å starte opp programmer automatisk, ble vel deaktivert i Windows 7 om jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar
andreasmkr Skrevet 9. november 2012 Forfatter Del Skrevet 9. november 2012 Autorun for å starte opp programmer automatisk, ble vel deaktivert i Windows 7 om jeg ikke tar feil? God mulig. Leste noe ang. dette. Trenger fortsatt forlag til filformat Lenke til kommentar
nomore Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Bruk PDF. Men for all del, ikke legg opp til noe autostart. Lite brukervennlig, lite sikkerhetsorientert og vil sannsynligvis ikke fungere hos de fleste(= fail). Lenke til kommentar
andreasmkr Skrevet 9. november 2012 Forfatter Del Skrevet 9. november 2012 Bruk PDF. Men for all del, ikke legg opp til noe autostart. Lite brukervennlig, lite sikkerhetsorientert og vil sannsynligvis ikke fungere hos de fleste(= fail). Er PDF jeg har i tankene jeg også. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Da legger du CV'en din på minnepennen i PDF format. Gjerne med ett par bilder av deg og, og kanskje en video for å gi ett godt inntrykk. Legg også med referanser, attester og karakterbevis med, men med vannmerke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå