Arodem Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Navy SEAL-soldater skal ha røpet hemmeligheter. Les hele saken Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Hva er det egentlig disse hjelper til med? Realisme er det tilsynelatende ikke? AtW 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Skulle likt å visst hva slags "hemmeligheter" som egentlig ble avslørt. Kan ikke si jeg la merke til noe som jeg aldri har sett i masse andre spill før. Endret 9. november 2012 av Vice Lenke til kommentar
hightow Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Tror jeg leste/hørte et sted at spillet tar utgangspunkt i faktiske aksjoner som har skjedd. Lenke til kommentar
Zeay Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 også var det Navy Seals og som har røpet for å vær ærlig så var det ikke no nytt hadde det vært FSK eller GSG 9 eller noe annet hadde jeg blidd overrasket Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 tja, de burde heller bli straffet for å bli satt i bås med et slikt makkverk av et spill Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Tror jeg leste/hørte et sted at spillet tar utgangspunkt i faktiske aksjoner som har skjedd. I såfall kan det jo være at straffen er mer av prinsipiell karakter. Du skal holde kjeft om enhver reell operasjon du har vært involvert i og dersom du åpner munnen har du brutt regler og "avslørt" informasjon som du ikke skulle ha gjort. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Men ny jobb skal de nok ikke få problemer med å finne. Skulle ansatt dem selv hvis jeg drev et sikkerhetsselskap. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Ja disse gærningene tjener jo penger som gress dersom de går over til litt mer tvilsomme selskap som feks. Blackwater. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) The company formerly known as Blackwater, currently formerly known as XE and now known as Academi, mener du? Endret 9. november 2012 av toro3 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Hva er det egentlig disse hjelper til med? Realisme er det tilsynelatende ikke?AtW Sannsynligvis noe ordbruk, terminologi og slikt. Dilldall som ikke hjelper et latterlig middelmådig spill på noe vis, med andre ord. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Tror jeg leste/hørte et sted at spillet tar utgangspunkt i faktiske aksjoner som har skjedd. I såfall kan det jo være at straffen er mer av prinsipiell karakter. Du skal holde kjeft om enhver reell operasjon du har vært involvert i og dersom du åpner munnen har du brutt regler og "avslørt" informasjon som du ikke skulle ha gjort. Blant annet oppdraget med pirater i Somalia er så godt som en kopi av en virkelig aksjon. Er nok prinsippsak ja. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 The company formerly known as Blackwater, currently formerly known as XE and now known as Academi, mener du? Ja. Lenke til kommentar
Nazgarot Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 tja, de burde heller bli straffet for å bli satt i bås med et slikt makkverk av et spill Det er vel strengt talt det de blir... Lenke til kommentar
Khani Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Skulle likt å visst hva slags "hemmeligheter" som egentlig ble avslørt.Kan ikke si jeg la merke til noe som jeg aldri har sett i masse andre spill før. Mest sannsynlig at det er det samme spillet som sist, men i ny inpakning. 1 Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 I et land der svarte blir skutt av politiet fordi de holder en lommebok i hånda så tviler jeg på at terskelen for hva som er klassifisert er så veldig høy. De scorer høyt på lista over verdens mest paranoide land. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå