GCardinal Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Lurte på om det er mulig å kjøpe paracord i div farger i Oslo / Akershus?.. Kjenner til div nettbutikker, men føler ikke helt for å betale 120,- kr i porto for å få tilsendt tau som er knapt verdt 100,- kr Veldig stort utvalg av det på eBay også til brøkdel av pris - men leveringstid er umenneskelig... Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 har lagt merke til at det er 100X lettere å kjøpe det på nettet. frakten er ofte verd det. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 http://www.supplycaptain.com/ har fine priser og overkommelig frakt handlet derfra mange ganger, så helt safe. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 21. november 2012 Forfatter Del Skrevet 21. november 2012 Jeg hadde virkelig likt å se fargene før jeg kjøper da det er utrolig viktig for meg... så kjipt at ingen selger slikt over disk. Er ikke det noen army-shop lignende sjapper som selger slikt?.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hvilke farger trenger du? Jeg er ikke helt 100%, men jeg tror Army Shop på Ski storsenter har eller har hatt paracord. Jeg har kjøpt den som er i OD fra supplycaptain. Kan godt ta et bilde? Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 22. november 2012 Forfatter Del Skrevet 22. november 2012 jeg trenger mer av de med sterkere farger - dvs ikke vanlig militær farger. men ser nå at løsningen er å bestille litt av hvert og heller etterbestille det som passer. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 28. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2013 paracord.no Som sagt det å betalle så mye i porto som de tar er ikke aktuelt. Lenke til kommentar
Satori no kawa Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Jeg har kjøpt paracord fra Walhalla i Trondheim før, men jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med noen i Oslo. Kanskje du skal oppover til Trondheim en gang? http://www.walhalla.no/index.php?cPath=186_188&osCsid=7d2b822b7b53b5f01d2371c09e04a93f Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Du får kjøpt paracord til en slikk og ingenting på eBay, med gratis frakt fra Kina. Har kjøpt noe para derfra selv med godt resultat. Lenke til kommentar
DanielO Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Lurte på om det er mulig å kjøpe paracord i div farger i Oslo / Akershus?.. Kjenner til div nettbutikker, men føler ikke helt for å betale 120,- kr i porto for å få tilsendt tau som er knapt verdt 100,- kr Veldig stort utvalg av det på eBay også til brøkdel av pris - men leveringstid er umenneskelig... kan kjøpes her for 129,- da får du også med flintstål og fløyte www.gavehimmel.no Frakt 49,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå