larsenfoto Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Miko Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Et usedvanlig flott bilde av Labradoren, i nydelige skogsomgivelser Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Kjempegodt bilde av menneskets beste venn Foretrekker V1, hvis jeg må velge :) Endret 9. november 2012 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Et bedårende og varmt bilde. V1 for meg også. Liker varmen i bildet, og omgivelsene er så rolige at Miko kommer helt til sin rett Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Et anderleses kjeledyrsbilde. Fine omgivelse, dyr gjør seg beset i natur miljø. Lenke til kommentar
larsenfoto Skrevet 10. november 2012 Forfatter Del Skrevet 10. november 2012 Et usedvanlig flott bilde av Labradoren, i nydelige skogsomgivelser Tusen takk! Er en usedvanlig flott labrador også etter min mening Lenke til kommentar
larsenfoto Skrevet 10. november 2012 Forfatter Del Skrevet 10. november 2012 Kjempegodt bilde av menneskets beste venn Foretrekker V1, hvis jeg må velge :) Takk skal du ha! Likte v1 best jeg også, men er alltid spennende å se hva andre synes! Lenke til kommentar
larsenfoto Skrevet 10. november 2012 Forfatter Del Skrevet 10. november 2012 Et bedårende og varmt bilde. V1 for meg også. Liker varmen i bildet, og omgivelsene er så rolige at Miko kommer helt til sin rett Tusen takk! Lenke til kommentar
larsenfoto Skrevet 10. november 2012 Forfatter Del Skrevet 10. november 2012 Et anderleses kjeledyrsbilde. Fine omgivelse, dyr gjør seg beset i natur miljø. Tusen takk! Ja, det er i skogen han liker seg best også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg