ebso86 Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Jeg har et problem med nettverkskortet og internett... det er at plutselig kan nettverkskortet forsvinne fra innstalert maskinvare og så må jeg inn og søke på min datamaskin->egenskaper>maskinvare>enhetsbehandling Ofte dukker ingenting opp i det hele tatt, kan ta flere dager før ting plutselig dukker ogg og det som pleier å skje er at det kommer opp "Funnet ny maskinvare.... Ethernet kontroller" Men jeg kan ikke finne noen drivere eller noe som helst til dette kortet og da står jeg liksom der. Andre ganger som nå nettop kom plutselig netverkskortet fram og fungerte med en gang uten å installere noe som helst drivere! Hva skjer? og hvor finner jeg disse ethernet-driverne? Mvh. Erik Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 12. september 2003 Forfatter Del Skrevet 12. september 2003 Fant ut at kortet var kaputt og gikk inn på komplett butikken jeg kjøpte det i, selv om jeg ikke hadde noen kvitering fikk jeg et nytt kort. Er snakk om et kort til 100,- Applaus for komplett! (vet de har skiftet navn men alle kjenner de som komplett foreløpig) Mvh. Erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå