Arodem Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 BioWare lokker gamle spillere tilbake med spillvaluta. Les hele saken Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Vil gjerne bruke denne anledninga til å minne dykk på at eg allereie i januar spådde at SWTOR ville vere F2P før 2013. Og ingen trudde på meg. :c 6 Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Spilte tragisk nok ikke mer enn kanskje 3 timer. Får prøve å runne det når F2P. Har riktignok også GW2, som ser mye bedre ut. Ser ut som det også kan runnes. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Ingenting jeg leser her som får meg lyst til å vende tilbake til dette spillet. Venter fortsatt i spenning på elder scrolls mmoet. Da får vi endelig vite om det er hero engine i seg selv som er elendig, eller om de bare prioriterte altfor mye på voiceovers og ikke gameplay i swtor. Lenke til kommentar
Xmasbeer Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Vil gjerne bruke denne anledninga til å minne dykk på at eg allereie i januar spådde at SWTOR ville vere F2P før 2013.Og ingen trudde på meg. :c Ironien er at Star Wars Galaxies holdt seg som abonnent MMO helt til den ble stengt (med de siste månedene gratis) Tippet faktisk at TOR ikke trengte å bli F2P grunnet mange Star Wars fans som er villige å betale bare fordi det er Star Wars. Ja ja, alle kan ta feil. Lenke til kommentar
Felhart Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Ingenting jeg leser her som får meg lyst til å vende tilbake til dette spillet. Venter fortsatt i spenning på elder scrolls mmoet. Da får vi endelig vite om det er hero engine i seg selv som er elendig, eller om de bare prioriterte altfor mye på voiceovers og ikke gameplay i swtor. Hero Engine ble scrappa for Elder Scrolls Online. De skal bruke en annen 2 Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Hero Engine ble scrappa for Elder Scrolls Online. De skal bruke en annen Takk for info. Høres absolutt som den rette avgjørelsen, kanskje jeg skal følge litt mer med på prosjektet likevel. 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Mulig det skal testes igjen da Mister ikke de karakterene jeg hadde da jeg betalte for abonnement vel? Hadde en level 50 Trooper og 35 Sith Warrior. Visst jeg husker riktig var det rundt februar/mars jeg ga meg i dette spillet. Edit: Litt kjipt at såpass er begrenset.. men uansett så er det storyen som skal sies å være det beste i spillet. Lurer på hvordan endgame er nå. Endret 9. november 2012 av -bLaZiNg^DuCk- Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Mulig jeg prøver dette igjen, hvis jeg får med noen kamerater. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Nå som det endelig blir gratis, fyrer jeg det kanskje opp igjen jeg også. Investerte mye penger i det da jeg spilte, så ... Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Hadde store forhåpninger til SWtor, men kommer ikke til og spille det mer om det er gratis eller ikke. TSW er så mye bedre at det ikke er aktuelt å gå tilbake. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Vel, jeg sjonglerer i disse dager TSW og WoW, så jeg burde klare å få til SWTOR inni der også. Og WoT. Gjelder bare å kutte ned på det sosiale. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Jeg prøvde det igjen for en stund siden, men gikk svært for lei. Aner ikke helt hvorfor, men etter spill som Tera, Guild Wars 2 og The Secret World ble kampene i Old Republic alt for tamme for min smak. Prøvde meg som Jedi Warrior, men selv om jeg gikk rundt med lyssverd og denget folk føltes det som om jeg gikk rundt med en liten trepinne og banket pappfigurer. Uten bra kamper ble det fort kjedelige saker. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 The Old Republic days are counted... Lenke til kommentar
garnok Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Fint. Da blir det nok til at jeg spiller gjennom historien et par ganger. Blir fort lei, men gjør ikke no om jeg bruker lang tid, ettersom det ikke koster noe. Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Aner ikke hvilket spill dere snakker om, men jeg spiller swtor enda ^^ Mange fler som gjør det også. Nok til at jeg får gjort flashpoints, operations og warzones uten å vente. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 SWTOR er morsomt det tror jeg kanskje kommer tilbake nå når det blir gratis. Fikk vite at jeg får masse "Cartel coins" 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Synes ikke SWtor var elendig som noen nevner over her, synes bare ikke det var bra nok. Grafikk og gameplay spesielt. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Hero Engine ble scrappa for Elder Scrolls Online. De skal bruke en annenTakk for info. Høres absolutt som den rette avgjørelsen, kanskje jeg skal følge litt mer med på prosjektet likevel. Takk å lov !!! Grafikken i The Old Republic suger jo verre enn grafikken i WoW , og dette spillet skal liksom vare noen år ? Like kjedelig som veggene på et sykehus og uklare tekstures. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå