Oldissen Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Installerte Windows 8 etter mye om og men, en ting jeg lurer sterkt på er hvorfor det fins omtrent ingen ting i Store applikasjonen? Leste rundt på nettet og har funnet ting jeg har lyst på som : Metro Commander Fractual Photographer Wikipedia En annen ting er at det dukker opp betalte apps under Spotlight på starten, men viss jeg går inn på tabsene som Spill eller Education kan jeg ikke se ene eneste betalings applikasjon. Kan også trykke en på de og kjøpe produktene under Spotlight. Har lagt inn Windows 8 Pro forresten. Lenke til kommentar
Oldissen Skrevet 10. november 2012 Forfatter Del Skrevet 10. november 2012 Løste problemet slik. Problem is solved. Under settings there is a sub category called Preferences. And on the first setting in there is called "Make it easier to find apps in my language". So since im from Norway even though my windows 8 is in english it only showed the apps in Norwegian Language. Orker ikke skrive om fra tomshardware posten min ^^ Lenke til kommentar
Danda Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Løste problemet slik. Problem is solved. Under settings there is a sub category called Preferences. And on the first setting in there is called "Make it easier to find apps in my language". So since im from Norway even though my windows 8 is in english it only showed the apps in Norwegian Language. Orker ikke skrive om fra tomshardware posten min ^^ Mulig jeg er dum men jeg finner ikke ut hvordan du kommer inn paa "Make it easier to find apps in my language" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå