jeric35 Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Jeg får ikke tilgang til min DVD Får en feilmelding som sier D: is not accesible Incorrect function Jeg bruker WIndows XP SP1 Noen som vet hva som kan være problemet? Lenke til kommentar
jeric35 Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 En liten follow ip I min device manager kommer det to 3 CD rom opp(2 dvd og min CD-RW) Den jeg stusser litt over er Generic Stealth DVD SCSI CDrom Device er det riktig at den er der? Jeg har samme problem på 2 PC'er i tillegg at de ikke kan slåes av, men kun rebooter om jeg prøver å avslutte. Har sjekket for virus men ikke funnet noe. NOen som vet hva det kan være Håper på svar :-) Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Generic Stealth DVD SCSI CDrom Device quote] D er en "fake" cd/dvd rom nero el d-tools har d. Lenke til kommentar
jeric35 Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 Takk skal du ha Det er D-tools. SKulle jeg ha tenkt på!!! Trodde det kunne ligge noe der. Da må jeg prøve noe annet. Synes bare det er merkelig at jeg har samme problemet på 2 PC'er... Begge kjører Windows XP SP1 og har DVD samt CD-RW Håper det er noen som kan forklare det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå